Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Jaha, nu är jag kär. I min ringsjal. :lol: Jag åkte dit och nu vill jag ha fler!!! :wink: Funderar på en till ringis, har en RINGO men tycker den är lite sträv? Skulle vilja ha något lite mjukare, som svansen faller snyggt på? Har kikat runt lite och hittat en som heter Rebozo, är de bra? Eller har någon något annat bättre förslag? Behöver hjälp, är inte så bevandrad i sjalens värld ännu. :shock:
Användarens profilbild
Av Hannah83
Hm, ingen med tips? Eller erfarenhet av Rebozo? :?
Användarens profilbild
Av mari_tres
jag tycker jättebra om rebozoringsjalarna :D Har tre stycken... :wink: och har haft tre till men det kändes som lite väl mycket, likssom :roll: jag har ju andra ringsjalar också. Annars så brukar ringsjalar som är sydda av långsjalar (typ Easy care, Didymos och Hoppediz) vara riktigt sköna.
Det som skiljer annars är hur den är vikt kring ringarna, men det är en smaksak som man nog får prova sig fram till.
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag tycker Ringrebozona är bra, snygga färger o smidigt, ganska tunt tyg. MEN jag tycker inte riktigt om att de är så pass smala vid ringen, tycker inte att tyget går att bre ut nog mkt över axel. Detta gör att inte avlastningen blir så bra (för MIG), men jag har en (har haft flera) och användet den när jag bara ska snabb-bära. Den tar ju ingen plats alls i en väska!

Jag har också en ringsjal sydd av en Didymos Indio som har mkt utbredbart tyg o den avlastar toppen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?