Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
Jag står i begrepp att kompletera sjalsamlingen :D ,som nu består av en BabyBundler och en ringsjal, med en vävd sjal.
Den första sjal jag såg var Didymos och sedan dess har jag suktat på den men tyckt att den är för dyr. Nu har jag också upptäckt Amazonas antigua och den ser ju sååå snygg ut, men är det främst en sommarsjal?
Är det överhuvudtaget stor skillnad på olika vävda sjalar, och vilken är isåfall skillnaden?
Användarens profilbild
Av Anna
Det är ganska mycket skilland på olika vävda sjalar tycker jag. En didymos eller storchenwiege är mer följsam tack vare sin diagonalstretch och jag tycker även en sådan sjal kan passa utmärkt till nyfödd och för lång tid. Om man däremot som du har en riktig babysjal i form av en trikåsjal klarar man sig nog bra på en Amazonas antigua. Den är jättesnygg och skön och kan användas året om (till skillnad från didyn och storkisen som blir väl svettiga). antiguan tycker inte jag är en så mysig babysjal eftersom den är lite stum, jag skulle nog vilja att barnet var åtminstone några månader. Antiguan är likvädrig med Ella roo men jag är ju väldigt förtjust i min antigua av färgen stil- men alla färger är jättefina.
Användarens profilbild
Av AnKa
Tack för ditt svar Anna.
Så antigan är lika snygg i verkligheten. Visst är det den du har på bilden?
Men sambon fick en ny hårddisk för 1000:- så jag får köpa sjal för lika mycket. Och jag har ju en tunnare sjal så kanske det är bra med en lite varmare.
Varför är det så svårt att välja sjal? :?
Användarens profilbild
Av Anna
det är en antigua jag har på bilden och den kristina har med Alma på ryggen är också en antugua. De är jättefina i färgerna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?