Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lena
Hej! Har en Babybundler till min tvåveckors son, det är kanon! Men, jag saknar något att snabbt sätta honom i, när man bara ska nerför trappan, eller laga lite mat eller hänga lite tvätt. Vad är smidigast, en ringsjal? Jag är lite sugen på en Tri-cotti, men det dröjer ju några veckor tills han kan sitta i den (om han inte gillar vagga förstås).

Och till sommaren, blir Babybundlern varm? Jag har en Ergo också, på en hemsida läste jag "från 5 kg". Vad menar de då? Jag trodde barnet skulle vara 5 månader för att kunna sitta i Ergon. Nån som vet?

/Lena
Användarens profilbild
Av Ester
Hej hej,
jag har ingen erfarenhet av babybundler på sommaren, men jag kan tänka mig att det blir lite varmt de allra varmaste dagarna, men man vet ju inte med svenska sommaren om det ens blir särskilt varmt.

När det gäller ERGOn så ska barnet vara kring 65 cm långt, eller så långt att lårbenen är tillräckligt långa för att nå utanför kanten så att barnet kan böja knäleden. Sedan ger den inte så mycket stöd från skuldran och uppåt så barnet behöver vara stadigt i nacken.
Jag skulle tänka på längd och stadighet i första hand och inte vikt.

Jag har väntat på att Alice ska kunna sitta i ERGON och nu när hon är 5 månader så passar den ÄNTLIGEN!

Snabb-bärande har vi gjort i ringsjal här hemma hos oss, funkar bra tycker jag.
Av Lena
Låter som om det är en ringsjal jag söker kanske då. Jo Tri-cottin är nog lik babybundlern, det är mer "hastigheten" jag söker. Faktum är att jag också äger en Didymos som jag använde att bära stora sonen på ryggen, så ev. att jag så småningom säljer Babybundlern när jag fått kläm på att knyta Didymosen, jag får se vad som känns smidigast. Tack för svar!
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Bärpåse är nog det snabbaste bärredskap jag känner till.
/Anna
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?