Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Vet inte riktigt om det här inlägget hamnar rätt men jag vet inte riktigt var jag ska posta det annars :?

Jag har börjat drömma om en hoppis London :heart: och kan inte sluta. Tyvärr är den slutsåld och Hoppediz har tydligen slutat tillverka dem :cry: MEN hos hoppediz finska återförsäljare verkar det finnas en London. 5,4 dock men det får väl gå. Problemet är att jag inte kan ett ord finska och inte känner någon som kan det heller. Tänkte då på er snälla sjalsystrar :D Kanske är det någon här som kan finska som kan hjälpa mig att beställa? Här är i alla fall länken till finska sidan http://pikkueero.myvisio.com/index.php?cPath=97
Senast redigerad av Kajsabajsa den ons feb 22, 2006 07:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Nova
Kan heller inte ett ord finska, men hittade ett kontaktformulär:

http://pikkueero.myvisio.com/contact_us.php

Det kanske fungerar att maila dem på engelska?
Det kan vara värt ett försök iaf.

Lycka till med köpet! :D
Användarens profilbild
Av pillalilla
Har inte tid just nu, men om det inte funkar med ditt mejl, hjälper jag dig gärna senare!
Användarens profilbild
Av johanna
Det betyder typ "Fortsätt" eller "Gå vidare". Så det verkar väl lovande :)
Användarens profilbild
Av pipari
Säg till om du behöver mer hjälp med finskan så kan jag hjälpa dig... :)
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Ville bara berätta att jag lyckades beställa en London :heart: , på finska!, och med hjälp av er är den nu på väg hem till mig :loving:

Tänk så besatt man kan bli av ett stycke tyg :twisted:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Glömde ju det allra viktigaste: TACK :vågen: ni sjalsystrar som förstår hur viktigt det kan vara.

Maken skulle nog allvarligt tvivla på min mentala hälsa om han sett hur många ggr jag kollade mejlen igår. Bara utifallatt det kanske, möjligtvis hade kommit ett svar på huruvida jag får min London eller inte. Nu får jag ju det. Jippie :app:
Användarens profilbild
Av Nova
Grattis!
Vad kul att du lyckades! :D

Förstår precis hur du känner det.
Lycka till med din kommande sjal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?