Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jennychangala
Har en ganska ny ERGO som jag försöker "bära in". Dottern gillar den mycket men jag tycker avlastningen mellan skulderbladen är sådär. Kom därför på att jag kunde knäppa axelbanden i kors i stället och det blir mycket lättare. Är det någon annan som testat detta? Är det fel eller farligt? Det står ju inget om det i bärinstruktionerna som följde med.
Tacksam för råd! :D
Användarens profilbild
Av amöba
Spontant känns det som att det skulle vara småmarigt att få på sig selen... Men farligt lär det knappast kunna vara, tänker jag. Prova! Jag är nyfiken på att höra hur det gick!

Annars är det väl att försöka laborera med på vilken höjd du sätter bandet som går mellan axelbanden. En del knäpper högt upp i nacken, andra längre ner mellan skulderbladen. Det beror väl kanske också på hur rörlig man är var man knäpper ;)
Användarens profilbild
Av jennychangala
Fick hjälp av maken att få på den. :D Har svårt att få på den själv även om jag knäpper den som man ska... Vet inte om jag gör helt fel. Kanske ska testa att ha mellanbandet längre ner? Eller högre upp som du skrev, amöba. Annars känns det verkligen som att det avlastar bättre med kors! :wink:
Användarens profilbild
Av amöba
Mm, men jag tänker att det kanske trycker på nackmusklerna om man lägger axelbanden i kors på ryggen. Men det kanske det inte gör?! Jag har knappt alls burit på magen med Ergo, men när jag bär på ryggen märker jag att det kan kännas tyngre om jag inte dragit åt axelbanden tillräckligt hårt. Då kommer ju barnet ut lite från kroppen och det blir tyngre. Har du provat att dra åt axelbanden lite hårdare? Egentligen tror jag dock att det är mellanbandet du ska laborera mer med. Lycka till!
Av suramin
Jag måste släppa ut mellanbandet nästan helt och dra åt axelbanden jättehårt för att få ner tyngden på höfterna. Det kan vara värt ett försök.
Användarens profilbild
Av jennychangala
Hm, ska testas när lillan vaknar ur sin förmiddagsslummer.... :wink:
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
jennychangala - LYCKA TILL på bröllopet imorgon! Hoppas ni får en bra dag! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?