Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Hej!
Idag kom min äiskä poncho, och jag har några frågor. Dum fråga kanske, men det finns väl ingen fram eller baksida på en poncho? Och så har jag problem med halsduken som huvudstöd när jag har Miles på ryggen och han somnat, den är för lång och jag tycker inte att den ger bra stöd. Hur gör ni?
Hoppas att det kommer att bli en lång höst och inte jätte kallt snart, så att vi kan ha den länge.
Av Alexandra
Hej!
Om jag uppfattat det rätt finns en fram och baksida! Knapparna längst ut mot armarna skall vara på "framsidan" av ponchon när man har den på.
Ang halsduken som huvudstöd, har du provat att vika den på mitten och knäppa fast den på axelknapparna? Det funkar bra iaf när man har den som huvudstöd när barnet sitter på magen.

Vad tycker du annars om ponchon? Visst är den snygg! Fick komplimanger idag från en sjuksyrra på vårdcentralen som tyckte att den såg så himla mysig och fin ut. :D
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, den är jätte fin! Det ska bli så skönt att slippa klä på Miles en massa kläder, han hatar det.
Användarens profilbild
Av Helena
Förresten jag tycker det är så fint med den grå ponchon och alla vackra höstlöv på marken. Det är en sådan fin kombination.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?