Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

HEjsan

jag är nybörjare. Minst sagt. Har inte än köpt mitt första sjal. Men bebis nr 2 kommer i slutet av april och jag vill jättegärna prova bära i sjal.
Nu har jag kollat sjal på olika hemsidor.
Här kommer frågan: Vilka är fördeler och nackdelar med Moby Wrap vs. Sino? Vilken skulle ni köpa osv.?

Tack för all hjälp.
:)
Användarens profilbild
Av Aurian
Moby Wrap vs. SINO...

*Mobyn är billig

*SINO är mycket tunnare, smidigare, svalare, stadigare, tar väldigt liten plats. Knuten blir mindre med SINO, den känns inte bylsig under kläderna...

Ja, jag skulle då satsa på en SINO, utan tvekan!
Användarens profilbild
Av jag71
Så kommer mitt dundertips (som alltid :oops: ) gå på en sjalträff! Be dem att ta med alla olika sorters trikåsjalar så du kan klämma, känna och provknyta! Jag är också jätte nybörjare när det gäller trikåsjalar men jag ska ha en sino. har provat den och föll direkt! Har även en Baby Bundler liggandes här som bara väntar på tvillingarna. :lol:
Av Aelia
Sino utan tvekan säger jag med. Det enda nackdelen är att den är ganska dyr, men det är den värt. :lol:
Användarens profilbild
Av Mia
Mobyn är Riktigt bra tycker jag och jag har varit helnöjd med min!
Det jag tycker talar mest för att det är värt att satsa på en Sino är att du får en vårbebis. Sinon är bra mycket svalare.
Men annars duger en Moby mer än väl!
Användarens profilbild
Av Anna
Vilken som är bättre? Sino! Men Mobyn är en fullt tillräcklig och prisvärd sjal tycker jag, åtminstoen om man kan tänka sig att byta upp sig efter ett tag.
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag gillar mobyn bäst. Mjuk och gosig, men kanske lite varm.
Användarens profilbild
Av Linnea
Mobyn är bra, men ser ganska sliten ut efter mycken användning & tvätt (jag vet dock inte hur den är i jämförelse med Sino) men jag kan säga att sjalar i allmänhet har bra andrahandsvärde (se säljes så vet du ungefär) så vilken du än köper får du ju en del av pengarna tillbaka om du säljer dem. En ren investering alltså :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag älskar min Moby, men ska skaffa mig en SINO också. Så jag skulle säga båda... 8)
Användarens profilbild
Av Bina
Froggie skrev:Moby Wrap vs. SINO...

*Mobyn är billig

*SINO är mycket tunnare, smidigare, svalare, stadigare, tar väldigt liten plats. Knuten blir mindre med SINO, den känns inte bylsig under kläderna...

Ja, jag skulle då satsa på en SINO, utan tvekan!
Gör det lätt för mig och skriver under på det! :D SINO är suveränt mysig
Av ASKs mamma
Tack för alla fina svar. Jag tror att jag har bestämt mig nu. Jag tänkte först på Sino men sen tänkte jag på priset. Så fick jag syn på Moby och .... Men nu ska jag satsa på Sino.
Tack för all hjälp. :D
Användarens profilbild
Av Summer
Mobyn kan ju om inte annat vara bra att ha när du tvättar Sinon :floet2: ... Fast jag skulle nog köpa en begagnad andra-sjal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?