Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Bissa skrev:
Mia skrev:Gauzeen Är skönare och avlastar mer än Rebozo, Antiqa och Ella Roo!
:whut: *bingobingobingobingobongo*
Haha :lol:
Du behöver inget annat än armarna! Det är svalast! :wink: :P
Användarens profilbild
Av Aurian
Kan inte annat än hålla med :D :P *gillar*
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Precis vad jag vill höra!! Jag väntar med spänning på att den ska komma i nästa vecka!!
Användarens profilbild
Av Ester
men huuu vad ni frestas!!!!!! :shock:
Användarens profilbild
Av sacha42
vill oxå ha en gauze (stavas det så :hmm: ) :love: , men får kanske vänta tills ekonomin tillåter :cry:
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag är faktiskt lite sugen på en Didy Indio i linneblandning, jag inbillar mig att den kan vara både sval och väldigt avlastande. Fast gauzen är också fin. :)
Av ansve9
Såna här trådar är ju inte bra för ekonomin :wink: Men jag ska kanske se det som en bra träning för min ståndaktighet :roll: Jag har ju en sele, och det är ju, som flera har påpekat, svalt och bra. Men jag vill, vill, vill ju ha en gauze (eller flera, i fina, fina färger). Vi ska söderut i vår och då kan det börja bli varmt. Jag är definitivt den svettiga typen... Ojoj, varför läser jag här alls :hopmad:
Användarens profilbild
Av Imse
Hur är BB-slen? Är inte den tunn? Jag vil ha en tunn sjal til sommaren. Den rosa med ränder från Babylonia är ju så fin!
Användarens profilbild
Av uw74
Jaha, någon skrev något om ekonomi. Jag får hitta extraknäck till sommaren ser jag. Eftersom jag precis har sålt en Ergo för att det inte funkade med mitt tragiska bäcken, så kanske man kan testa en Mei Tai, till de där riktigt varma dagarna menar jag. Och så får jag ha antingen en kalinsjal eller en ellasjal till de något mulnare dagarna.

Mei Tai, hur avlastar de i jämförelse med Ergo? Jag inbillar mig att de borde vara något sämre, men bärredskap är ju käckt så ett försök är det ju värt...... :D :twisted: :!:
Användarens profilbild
Av mexanemma
Jag ses väl som partisk eftersom jag säljer mexikanska rebozos (snart öppnar www.tinytots.se som blir ny återförsäljare för dem), men det är verkligen en bra sommarsjal det med, säger jag för att delge min erfarenhet. Jag som bor i Mexiko där det kan bli upp emot +40 på sommaren använder ändå en rebozo på 4,5m och tycker att det går bra. Min dotter är nu snart 1 år gammal och jag bär henne på både rygg och mage i rebozon. Tyget är tunt och luftigt och färgerna superfina och med mycket variation. Sjalen är glest vävd i tuskaft och materialet är en blandning av polyester och bomull. Man kan känna en liten skillnad i tjocklek och mjukhet mellan olika rebozo-tyger men alla är tunna nog för att kallas sommarsjalar!
Lycka till och pm:a för mer info om rebozon!
/Emma i Mexiko
Användarens profilbild
Av Anso
Eld77 skrev:Jag är faktiskt lite sugen på en Didy Indio i linneblandning, jag inbillar mig att den kan vara både sval och väldigt avlastande. Fast gauzen är också fin. :)
Jag har en sån docksjal hemma nu och klämmer på. Den är väldigt linneliknande - tjockare, strävare och stelare än andra sjalar i bomull, luktar linne. Som en linneduk helt enkelt.....Lite glansig efter mangling. MEN den blir säkert betydligt bättre efter en tids användning. Den är säkert tyngre än andra sjalar också pga linnet i den. Snygg är den också......
Användarens profilbild
Av Eld77
Anso skrev:
Eld77 skrev:Jag är faktiskt lite sugen på en Didy Indio i linneblandning, jag inbillar mig att den kan vara både sval och väldigt avlastande. Fast gauzen är också fin. :)
Jag har en sån docksjal hemma nu och klämmer på. Den är väldigt linneliknande - tjockare, strävare och stelare än andra sjalar i bomull, luktar linne. Som en linneduk helt enkelt.....Lite glansig efter mangling. MEN den blir säkert betydligt bättre efter en tids användning. Den är säkert tyngre än andra sjalar också pga linnet i den. Snygg är den också......
Så om man vill ha en gosig sjal till sommaren är det alltså dags att börja nu? ;) (Fast jag väntar nog med sjalköp till efter min födelsedag. Hoppas att maken har fattat vissa vinkar...)
Anso, kan du inte fota docksjalen? Det är så svårt att se hur den ser ut på didys hemsida!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?