Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Daniellas mamma
en viktig sak som man måste göra med en MT är att få barnet så högt upp som möjligt och så nära din kropp som möjligt. det är så lätt att missa att göra detta eftersom barnet sitter rätt på en gång vissa knyter det bara utan att justera "tightness" och barnets position om det sitter långt ner eller inte.

jag gillar att knyta midjebandet så högt upp det går, ibland lite högre upp nedre delen av min bröstkorg. och sedan knyter jag axelbandet bakom daniellas rygg....efter några stunder, när det känns att jag måste få henne ännu mer högre flyttar jag knytningen under hennes rumpa (utan att ta lös knytningen)

vissa gillar att ha midjebandet längre ner, typ höften, men som sagt, det beror från person till person hur man ska justera MTn. det är vad som jag tycker är bra med den, att alla kan hitta sitt eget sätt att göra en knytning som funkar för de.

jag har båda ColibriBaby och BabyHawk och just nu (eftersom daniella är fortfarande kort för Colibrin) använder jag mina BabyHawks mest. Colibri är väldigt bra för lite större barn. När jag använder min colibri med Daniella sitter hon med ett ben inne och ett ben ute eftersom Colibri är large bodied

--------------------------glömmde att skriva den här

och sedan är det också viktigt att få barnet så djupt som möjjligt i sittdelen, genom att "hoppa" några gånger medan man håller axelbanden slet och tight :D
Av Gummi
Daniellas mamma skrev: jag gillar att knyta midjebandet så högt upp det går, ibland lite högre upp nedre delen av min bröstkorg. och sedan knyter jag axelbandet bakom daniellas rygg....efter några stunder, när det känns att jag måste få henne ännu mer högre flyttar jag knytningen under hennes rumpa (utan att ta lös knytningen)
Så gör jag också nu och det var verkligen ett bra tips! :D
Användarens profilbild
Av Bina
Om man jämför MT med BB-Active så har man fördelen med MT att man kan dra ut banden på MT längre ut på axeln. Betydligt bättre bärsätt!
Av Gummi
Bina skrev:Om man jämför MT med BB-Active så har man fördelen med MT att man kan dra ut banden på MT längre ut på axeln. Betydligt bättre bärsätt!
Ja! Det har du rätt i det har jag också upptäckt.
När jag har bärt en längre stund och blivit småtrött så flyttar jag ut banden på axlarna och det känns jätteskönt!
Användarens profilbild
Av _hanna_
Gummi skrev:Ni som har erfarenhet av en Mei Tai, kan ni vara snälla och berätta allt om den, fördelar och nackdelar.

Tack på förhand!
Om jag ska bära kortare stunder eller behöver knyta upp honom snabbt väljer jag MT:n... ska jag bära en längre stund väljer jag långjsal, för jag tycker den är bra mycket skönare att bära i.. :wink: :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?