Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nickis
Håller fortfarande på och velar. Ska jag köpa en dyr Sino eller en billigare trikåsjal? Det verkar vara många olika åsikter om dessa. Helt klart verkar Sinon vara mycket bra, lätt, smidig, sval mm. Men hur mycket skiljer det egentligen i svalhet mellan olika trikåsjalar?
Tänkte ju först köpa en Stork, men är rädd att den blir för varm. Bebisen kommer nu i mars.
Hur länge kan man använda de olika trikåsjalarna (tänker då på hur stadiga de är)?
Sen är det olika längd och bredd på dem också, vilken betydelse har det?
Och till sist, vilka finns i någon snygg varmröd färg (inte skrikig)?
Många frågor blev det...
Annika.
Användarens profilbild
Av April
Om jag varit som du och fått barn i mars, så hade jag satsat på en Sino. Den är ju så pass mycket tunnare än många andra, så jag tror inte att du blir besviken. Andrahandsvärdet ligger högt och när du känner att den blir för svajig, så är det bara att sälja och köpa en vävd (kanske lagom till vintern?)

Kram
Användarens profilbild
Av KATARINA
SQ skrev:Sinon är jätte skön, svalast av dem alla och kan användas länge. Jag har en om du vill klämma och känna. Har även Babybundler och Hug-a-Bub. hemma du kan få se.

Lycka till med bebisen!

/SQ
Är det någon som provat alla trikåsjalar som vet att Sinon verkligen är svalast :wink: ?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?