Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillensMamma
Jag har nyss köpt en amasonas carrysling 4,5 meter men börjar bli väldigt trött på de lååånga snedskurna ändarna... ångrar att jag inte köpte den längre och klippte bort lite i stället.... Nu är det så att jag trots viss irretation ändå ääälskar min amasonas men visst behöver man två så man inte totalt missmatchar med kläderna va? :wink:

Funderar på hoppediz, bb-slen eller Storchenwiege, mest för att de ligger i samma prisklass.... Vad skiljer dem åt? Har kollat lite på resensionerna men undrar ändå... Har ni några andra förslag?

Var innan jag köpte amasonasen sugen på att köpa en balibabybreese men det får nu vänta till nästa sommar eller ev thailand resa i vinter....

Så... Kom med förslag och förklara gärna vad som skiljer dem åt... Jag vill gärna ha raka ändar tror jag.... :roll:
Användarens profilbild
Av LillensMamma
Boadicea skrev:Ingen av de sjalarna du frågar om har raka ändar. (Easy Care har raka ändar.)

Jag tycker det svårt att göra en bra jämförelse, det handlar så mkt om vad man tycker. :) BB slen är nog den tunnaste sjalen av Hoppis, BB slen och Storken. Alla tre är bra sjalar, så om jag var du skulle jag välja den som har, i ditt tycke, snygast färg. :wink:
Vad kostar en easy care? och vem säljer den?

Av de som jag föreslog, hur långa/korta är deras snedskurna ändar? är de lika långa som amasonasen?
Användarens profilbild
Av mari_tres
Amazonasen har längt ändar av de sjalar jag provat (=de flesta tror jag väl vid det här laget :wink: )

Ella roo och Amazonas antigua(eg samma sjal) har raka ändar, precis som Easy care, men de är billigare. Gåsen har också raka ändar men av de sjalarna så är EC helt klart skönast att bära i. Och dyrast... och snyggast också :wink: :blahblah:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?