Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
Jag är så nöjd, den känns verkligen som ett gemensamt plagg. Varm och go och gott om plats för oss båda två, och den är lätt och luftig, inget som sitter åt eller klämmer. Så himla smidigt att inte behöva klä på Tindra, idag räckte det med mössa.
Jättesnygg är den dessutom! :D
Jag var ju lite osäker över storleken, jag tog den mindre, men det blev jättebra!
Användarens profilbild
Av Anna
Jag kände att det var väl mycket pengar att köpa nu när Hugo är så stor så jag sydde en fleece poncho istället och den blev riktigt bra den också. Om ´jag bär mycket med den kanske jag köpen en "riktig" till nästa barn.
Användarens profilbild
Av Veronica
Den där ponchon ser ju helmysig ut, men det känns som lite väl mycket pengar för min del... Lägg gärna in nån bild på hur det ser ut när ni har på er den. Så kan jag ju drömma lite :-)
Användarens profilbild
Av Helena
Vad roligt! Jag har också beställt en, jag fick födelsedagspengar av mina föräldrar till Miles födelsedag. Miles bråkar ju så hemskt när jag ska klä på honom, så det ska bli skönt att slippa klä på honom mer än det nödvändigaste.
Dessutom är det ju lite modernt med ponchos helt plötsligt har jag märkt.
Användarens profilbild
Av April
Åhhh, vad mysigt! Då hittar du på "ärenden" hela
tiden bara för att du ska komma ut :lol:

Jag har också upptäckt att ponchos är lite "inne",
så för en gångs skull får även vi vara "moderna! ;-)

Kram
Av Alexandra
Helena skrev:Vad roligt! Jag har också beställt en
Har din poncho kommit? Vad tyckte du om den?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Så härligt att höra att ni gillar den. Jag har just beställt en likadan - och en BabyBundler....eller nästan. Har inte kunnat specificera vilken färg jag vill ha på sjalen. Blåbär - eller vinröd (men då får jag vänta 1-2 veckor).

Vad jobbigt det hade känts om du hade sagt att ponchon var helkass :?
Av Alexandra
Jag tror du kommer att bli supernöjd, både med ponchon och babybundlern.
Är fortfarande i extas över min fina poncho. Har oxå kommit på att det går alldeles utmärkt att amma i den, utan att vare sig dra upp eller ta av sig den! Man drar bara ned båda blixlåsen, och då går den att dra ned lagom. Kom väl till pass igår när vi lunchade på en uteservering i höstsolen. Luvan värmer oxå jätteskönt (men man ser ut som en medeltida munk med den på huvet :lol: )
Provade den med Tindra på ryggen idag och det gick jättebra.
Men ett minus har jag hittat och det är att det inte finns en enda ficka!
Och man behöver helt klart en lite större halsduk oxå, den är ganska öppen runt halsen.
Jag hade först tänkt att sälja den vidare sedan när Tindra blir större och inte vill bäras längre, men jag tror det kommer att bli svårt att skiljas från den! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?