Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Hoppas du får paket idag :D Och att vi får bilder :D
Användarens profilbild
Av Nova
Smultron-smulan skrev:Hoppas du får paket idag :D Och att vi får bilder :D
:iagree:

Bild vore trevligt! :D
Av Kleopatrina
Sjalen kom i tisdags och jag var jätteentusiastisk, ända tills jag plockade upp den. Färgen var inte alls som jag föreställt mig, besviken väntade jag gubben som kom hem till lunch bara för att få prova sin nya sjal. Han tyckte färgen var helt ok, men vi bestämde att kolla upp om ngn annan skulle passa oss båda, dessvärre inte. Så beslutet som kom: han behåller den sjalen som 'sin' och jag får en ny till nästa lön. Inte helt säker på att det blir en kamava. har väldans lust att skaffa en vävd sjal, en chokladgås (gillar brunt). Iaf, vad jag säger är att det kommer ingen bild på oss i denna.
Användarens profilbild
Av Nova
Tråkigt att du inte gillade färgen. :(
Just Alyssa är inte min favorit bland färgerna.
Jag har Hiruko. Den tycker jag är allra finast.
Brun, med lite dragning åt mörklila.
Lånar en bild från Eden Baby:
Bild

Gillade du sjalen som sådan annars? :mitvit:
Av Kleopatrina
Jag inte har testat den, men den känns skön, lite 't-shirt'-känsla fast stadigare.
Av Aelia
Vad tråkigt att inte Alyssa var fin. Vill ha en själv, men egentligen inte för att jag tycker om färgen utan bara för att den heter Alyssa :roll:
Knäpp jag vet :oops:
Av Kleopatrina
men...
kolla in på edenbaby och säg vilken/vilka färger du tycker den har

trodde det var fel på min skärm men jag har tvingat en massa vänner att kolla in på sidan för att säga vad de tycker det är för färger och ingen har hittills gissat rätt
Användarens profilbild
Av lillvilda
vad trist :( att du inte var nöjd med sjalen. jag beställde en bali baby breeze, haumea och fick hem den i förrgår och den stämde helt å hållet med färgerna. Det är ju tråkigt när man inte blir nöjd för iaf jag längtar som ett barn på julafton efter att paketet ska komma och sliter upp det :D
Av Kleopatrina
jag är precis likadan, bara river upp paketen :)
nå, ska inte klanka ner helt på sjalen...
den var juh inte direkt ful, jag hade bara förväntat mig ngt annat.
Och gubben min var juh nöjd ändå, och den var juh främst köpt så att han sku ha en sjal, för sonen är så go' att han slutar gråta på en gång vi sätter honom i en sjal :heart:
och sen slutade detta juh gott (=jag får köpa en till sjal till mig) :D
Av Kleopatrina
har burit liten i den nu, han märkte revir (kräka) med ens och somnade strax därefter :D
Jag måste säga att den var jätteskön och jag gillar verkligen att den är så bred. Och det var inga problem alls med knuten. :) Så funderar nu starkt på att köpa en i nå'n färg som passar mig bättre (kamava el hiruko)... men en chokladgås vore trevlig att testa, fast då borde jag nog sälja vidare en av mina sjalar, kanske... beslutsångest som vanligt. :roll: :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?