Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag hade en gång en Moms in Mind ringsjal som jag inte kom så bra överens med. Jag tror det berodde på att ringarna var små och att jag hade svårt för att trä den så att tyget inte snodde sig.
Om jag skulle sy en ringsjal eller skaffa en någon gång i framtiden, är det då bäst med en med stora ringar? Det måste ju vara lättare att få tyget att glida lätt genom ringarna då?
Användarens profilbild
Av Anna
jag tror ingen kan svara på vilken som är den bästa ringsjalen. jag har förstått att det handlar mycket om smak helt enkelt. Jag vet flera som är väldigt nöjda med sina MiM sjalar men det var tydligen inte du. Jag gillar inte alls Maya Wrap Sling men den är ju andra väldigt förtjusta i. Jag gillar Novan, men har hört någon som tyckte den var ostadig.....

Jag tycker 7cm i diameter är en bra ringstorlek. Funkar för linne och bomull av lite olika tjocklek. Deet bästa kanske är att sy själv och testa ett par olika mönster i billig lakansväv eller dyligt och sen välja något man verkligen vill ha när man hittat modellen.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag är inte så förtjust i ringsjalar alls, men så provade jag en TaylorMade, den har ganska stora tunna ringar i rostfritt(?). Dom gillade jag mycket bättre än de tjockare i plast.
Av Alexandra
tinaw skrev:Jag är inte så förtjust i ringsjalar alls, men så provade jag en TaylorMade, den har ganska stora tunna ringar i rostfritt(?). Dom gillade jag mycket bättre än de tjockare i plast.
Hur är TailorMade sydd över axeln? Är den i "veck" och en "flärp" man viker över, som på Maya Wrap, eller sydd på nåt annat sätt?
Jag leter oxå efter den ultimata ringsjalen, men har inte hittat den. Maya Wrap gillade jag inte alls :( , Novan känns OK över axeln men jag gillar inte tyget. :?
Användarens profilbild
Av tinaw
Den är liksom hopvikt inåt från båda håll, så vid ringarna var den inte mer än kanske 10-15 cm bred eller så. Det var en vattensjal, nån annan kanske vet om samma design gäller för deras andra. Ingen extra flärp eller nåt sånt alltså, utan veckad symmetriskt från båda sidorna. Tror jag, jag tittade inte supernoga på vecken...

...Försök till rudimentär skiss, iaf :^)
Användarens profilbild
Av Helena
Varför har Maya Wrap Sling veck över axeln? Jag tycker det verkar vara många som inte gillar den faktiskt, själv har jag aldrig provat den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?