Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
Jag måste bara säga wow vilken skillnad emot skräp bärselet vi har hemma frpn ge-kås (BB kopia typ) och manduca:n.
Prov testade den nyss och va skönt det var att bära i den :-) Tom dottern gillade den började prata och le. (hon blir snart 4månader..) Så hon har godkänt den, nu ska ba mannen godkänna den också :)
Vad glad jag blir som hittat ett bra bär"redskap" :) :D

Sen en fråga min dotter började suga på kanten på den då hon satt i den, vad kan man göra för att skydda tyget och att det inte ska va så hårt för henne?
Sen är jag rädd om de e dåliga kemikalier i tyget så man måste tvätta den innan man använder den om hon ska suga på den?
Användarens profilbild
Av Bina
:vågen: Grattis!
Användarens profilbild
Av LillaMy23
:lol:

Hade en trikåsjal förut men det var inget för oss, lite synd faktiskt.
Men jätte glad att man hittat ngt nu som känns bra :D
Användarens profilbild
Av Bina
LillaMy23 skrev::lol:

Hade en trikåsjal förut men det var inget för oss, lite synd faktiskt.
Men jätte glad att man hittat ngt nu som känns bra :D
Härligt! En sele är smidigt och särskilt på sommaren :heart:

//Bina sjaltokig med min nu fyraåriga flicka och seltokig med min nu 12 månaders pojke :hellu:
Användarens profilbild
Av LillaMy23
Finns det ngnstans att köpa ett skydd för bärselet? så att min dotter kan få snutta på sidan som blir lätt att tvätta av när det behövs? Slippa tvätta hela...?

Sy är jag ingen höjdare på + har ingen symaskin =/
Användarens profilbild
Av zingo
LillaMy23 skrev:Finns det ngnstans att köpa ett skydd för bärselet? så att min dotter kan få snutta på sidan som blir lätt att tvätta av när det behövs? Slippa tvätta hela...?

Klippa av fram i tårna på tubsockar å trä över kan man ju göra om man vill.....
Användarens profilbild
Av Myrten
LillaMy23 skrev:Finns det ngnstans att köpa ett skydd för bärselet? så att min dotter kan få snutta på sidan som blir lätt att tvätta av när det behövs? Slippa tvätta hela...?

Jo, det ska finnas färdigsydda skydd som du önskar till selar. Jag kommer bara inte ihåg vilken nätaffär det var jag såg dem på. Jag är ganska säker på att det var någon av dem som finns till höger i marginalen.
Användarens profilbild
Av LillaMy23
[quote="Myrten"][quote="LillaMy23"]Finns det ngnstans att köpa ett skydd för bärselet? så att min dotter kan få snutta på sidan som blir lätt att tvätta av när det behövs? Slippa tvätta hela...?

Sy är jag ingen höjdare på + har ingen symaskin =/[/quote]

Jo, det ska finnas färdigsydda skydd som du önskar till selar. Jag kommer bara inte ihåg vilken nätaffär det var jag såg dem på. Jag är ganska säker på att det var någon av dem som finns till höger i marginalen.[/quote]

jag tror nog jag också sett de ngn stans men hittar inte det nu..har kikat igenom alla på :arrow: sida..
Användarens profilbild
Av Myrten
LillaMy23 skrev:jag tror nog jag också sett de ngn stans men hittar inte det nu..har kikat igenom alla på :arrow: sida..
Jag blev tvungen att leta jag med. Hittade dem (sucking pads) på Eden Baby, MammaBarn och "Små Knyten och Runda Magar". Det var viss prisskillnad, men då kollade jag inte hur det var med frakten. De ligger under Ergos tillbehör.
Användarens profilbild
Av magdape
Skoj! :tumsup:
Själv är jag helt :love: i vår Beco och hoppas att den nyligen inköpta trikåsjalen skall bli en hit till kommande bebben...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?