Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av bubbel
Är lite sugen på en bebina stjärntecken, men velar kring vilken längd. För det första kan jag inte hitta fakta om hur den är mätt, inkluderar angiven längd bägge snedskurna ändar, en av dem, eller ingen - blir ju rätt stor skillnad beroende på hur den är mätt. Någon som vet?

Bär i stort sett enbart i omslutet ryggkryss, är 1,79 lång, normalbyggd. Ni som själva har en , vilken längd och hur är ni "konstruerade"?

:help:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Snedskurna sjalar brukar ju oftast inklundera en ände, alltså att man mäter en långsida, men jag kan ju inte garantera hur bebina mäter sina sjalar.

Jag är drygt en å sjuttio och lite kraftigare än medelsvenson, och för mig räcker det med 4,6-4,7 eller så.
Av bubbel
mari_tres skrev:Snedskurna sjalar brukar ju oftast inklundera en ände, alltså att man mäter en långsida, men jag kan ju inte garantera hur bebina mäter sina sjalar.

Jag är drygt en å sjuttio och lite kraftigare än medelsvenson, och för mig räcker det med 4,6-4,7 eller så.
Tack! Spontant känns det som 4,6 borde räcka...
Har en rödruta som är 5 m (mätte den till knappt 4,9 härom dagen), den är perfekt och är ju rakt avskuren, så en snedskuren 4,6-4,7 borde väl vara ungefär likvärdig, eller?
Användarens profilbild
Av Bello
Jag är 174 normal/smal
Jag köpte en 5,2 m mest för att även maken skulle kunna bära (vilket han aldrig gör)
men jag är glad att jag köpte en så lång för det är skönt att ha lite extra att knyta med. Det är nog bara när jag gör höftkryss som jag tycker den är lite väl lång.
Bär ofta i ryggsäck, och då ger ett extra varv bara bättre stöd och det räcker även till att fästa ihop ordentligt på bröstet (typ tibetan fast ändå inte).

Ganska övertygad att de mäter med en snedände, och så var nog min något längre ändå.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?