Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaMuckla
Har försökt läsa allt som står om de båda selarna här men det är så svårt att avgöra vilken som är bäst. Verkar lite som att antingen gillar man den ena eller så är det den andra som är bäst. Vill verkligen inte köpa fel...

Har testat sjal och det har dessvärre inte fungerat ~med tår i ögat~ för det verkade så jättemysigt... Så har förfallit till att bära i BB-selen och min rygg värker nu enormt. Behöver en sele snarast. Att jag intebeställt beror på att jag är så velig, ergo eller manduca och sen läser man även om beco och andra underbara selar...

Är relativt lång (175) och lite rundare, väntar även tillökning till hösten så selen ska ju vara bebisvänlig. Sambon är lika lång och rund och kommer att bära mkt i selen.

Snälla hjälp mig lite på traven, för BB:n knäcker som sagt var min rygg snart.
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har både en ergo och en manduca och tycker ergon är mycket enklare. Manducan har en miljard inställningar, så jag får aldrig till den perfekt, men ergon är bara att dra i axelremmarna så är det klart. Men hade jag bara haft en manduca hade jag nog gillat den också. Manducan har ju den där bäbisinsatsen som verkar bra, men min tvåmånaders hade vuxit ur den när jag köpte selen.
Användarens profilbild
Av sabe
Manducan kan man i alla fall bära i från att barnet är nyfött till Ergon tror jag att du måste köpa till en del för att det ska funka. Jag trivs jättebra med vår Manducan provade Ergon men tyckte att Manducan satt lite bättre, men upplevde inte så jättestor skillnad.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?