Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av boosten
Det är på gränsen när jag bär på ryggen att remmarna är för långa i det kortaste läget. Jag kan inte få dem kortare. Jag misstänker dock att det är jag som är korkad som inte klarar av att ställa in. Hur gör man egentligen? Jag drar åt båda hållen.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Jag tycker att det är enklast att ställa in de långa remmarna först innan man tar på sig selen (de som man får dra uppåt på axelbanden) och sen finjusterar man med de korta (som man drar nedåt). Sen kan du ju även korta av axelbanden där de fäster i överkanten på sittdelen, att justera där behöver man fixa innan man tar på sig selen (dvs utan barn i) eller åtminstone ha hjälp av någon som lyfter på barnet så att axelbanden inte belastas när man justerar.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Nej, säg inte så. Jag som funderar på en Manduca istället för Becon. Är remmarna långa för dig lär de ju def vara det för mig.
Användarens profilbild
Av boosten
Delfinen_78 skrev:Jag tycker att det är enklast att ställa in de långa remmarna först innan man tar på sig selen (de som man får dra uppåt på axelbanden) och sen finjusterar man med de korta (som man drar nedåt). Sen kan du ju även korta av axelbanden där de fäster i överkanten på sittdelen, att justera där behöver man fixa innan man tar på sig selen (dvs utan barn i) eller åtminstone ha hjälp av någon som lyfter på barnet så att axelbanden inte belastas när man justerar.
Okej, jag tror att det är det jag måste göra. SKa läsa ovanstående ikväll och försöka fatta när jag inte har en massa ungar kring mig.
Användarens profilbild
Av boosten
Knyttet & K skrev:Nej, säg inte så. Jag som funderar på en Manduca istället för Becon. Är remmarna långa för dig lär de ju def vara det för mig.
Fast det är ju föga troligt att det bara skulle vara just jag som tycker de är för långa, så det måste vara bara en inställning som jag missat.
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja man kan alltså förkorta dem där axelbanden möter övre delen av sittdelen :D . kika på selen så ser du nog hur man gör, det är en rem man drar åt bara.
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
diddeldi skrev:ja man kan alltså förkorta dem där axelbanden möter övre delen av sittdelen :D . kika på selen så ser du nog hur man gör, det är en rem man drar åt bara.
Jag var tvungen att testa vad som funkade och lyckades i varje fall få axelbanden alldeles lagom långa för att min 7-åring skulle kunna bära 2-åringen på ryggen, så det ska nog inte vara några problem för en vuxen att få det att funka. I hennes fall blev problemet i stället att höftbältet blev för stort, men det löste sig genom att jag drog ut det max och snodde det två varv runt midjan på henne innan jag knäppte ihop spännet. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?