Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Men sålde den var inget för mig eller min dotter.

Så nu funderar vi ju på en manduca, men kan ändå inte släppa tanken på att bära i sjal ändå :P ser ju sååå mysigt och speciellt ut. Har inte sett en enda bära i sjal här där jag bor :) Finns säkert ngra men inga jag stött på. (eller vänta jo en men det är en ringsjal)

Fick hem min ringsjal igår från tidningen Föräldrar&Barn som man fick gratis när man blev medlem. Men jag tycker det verkar svårt hur man ska lägga sin 3månaders bebis i den. Har bara instruktion på hur man kan ha bebisen sittande i den, men inte liggande.

Manducan kan man sitta i den när man har den på? Alltså som på bussen å så eller måste man ta av den?
Användarens profilbild
Av sabe
Jo man kan sitta med Manducan, men det händer ibland att dottern protesterar och vill ut. Den är lätt att ta av och på.

Ringsjal var den första sjalen jag köpte, men det var jätte svårt att få till när dottern var liten. Har hört många som tycker likadant om just ringsjal. Däremot är den bra att ha nu när hon blivit större (1år) till exempel att bära på höften korta stunder.
Användarens profilbild
Av erisara
För att vara lite mot strömmen så hade inte vi några problem med att bära E i ringsjal från början. Vi bara stoppade ner honom i vaggposition och så var det klart. När han blev större var det däremot värre (jag klarade inte den sneda belastningen som blev).

Den här beskrivningen verkar stämma med hur vi gjorde: http://www.sleepingbaby.net/wearing/cradle.php

T är tyvärr inte så förtjust i vaggpositionen utan vill vara mer upprätt.
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag gillar ringsjal, men det är mycket en träningssak, tror jag. Hade stor hjälp av att nån visade mig irl.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?