Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Okej hörni, nu har jag suttit och glott på MobyWraps i en halvtimme... Jag ska beställa en åt en tjej jag känner som just fått barn, jag och hennes mamma ska ge henne en sjal i födelsepresent hade vi tänkt (eller hade jag tänkt och övertygat den stolta mormodern om vill säga :) )
Men jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag (eeh, hon) ska ha!!
Jag kollar på den här sidan http://www.pepperminteu.com/store/produ ... id=6&cat=0 och det blir nog antingen en röd, indigo eller navy... eller blossom... åååhh va svårt...! Lite osäker på vad som är hennes färger... hon har fått en tjej om det ger någon ledning. Kan inte ni bestämma åt mig? Vilken är finast? (enas om en färg nu är ni snälla :wink: )
Användarens profilbild
Av Nova
Jag röstar på Blossom!
Söt färg!

Röd är också snygg, men verkar färgstark om man nu inte skulle gilla det.
Användarens profilbild
Av Kanel
Nova skrev:Jag röstar på Blossom!
Söt färg!

Röd är också snygg, men verkar färgstark om man nu inte skulle gilla det.
Det förstås... om man nu är nybörjare på sjalar kanske man vill vara lite diskretare..
Användarens profilbild
Av melon
Vi hade en indigo förut och den är väldigt härlig i färgen. Men skulle jag valt en nu skulle det blivit en moss. :D
Användarens profilbild
Av Ester
jag köpte en moss till min kusin - jättefin...men egentligen är den röda vackrast tycker jag :D
Av Marika
Jag skulle nog tänka på vilka färger personen har på kläder. Sjalen är ju som ett klädes plagg.
Jag hade nog satsat på en Forest. Funkar till alla färgskalor. Samt att det nog är en färg som en kille kan täkas sätta på sig.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har blivit kär i den nya färgen mullbär 8)

till atlas köpte vi en vit (cream). den finns inte längre, den som är likast är natur. färgerna är väldigt mycket snyggare i verkligheten också (som vanligt).
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Blossom är helt underbart fin säger jag lite partiskt...
Det är faktiskt den finaste sjalen jag vet! Vill du inte köpa den säger jag röd!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Natur är kräkvänlig men den känns lite som ett bandage tycker jag :roll: Jag har en blossom också och den är jättefin!
Användarens profilbild
Av Kanel
Det får bli en Natur... svårt att välja till någon annan än sig själv! Förra sjalen jag köpte (till en annan kompis) var en Pikku-Ruu och den blev verkligen mittiprick. Men då hade jag också lånat en massa gravidkläder av henne + att jag jobbade med henne en del så jag visste precis vilka färger hon gillade. Får vi se om sjalen - och färgen - går hem....! :)
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag röstar ju, partiskt som jag är på Sienna (se min avatar). Av de du har som alternativ så gillar jag nog Navyn bäst.

Fast nu såg jag att du har bestämt dig för en Natur. Hoppas den passar!
Användarens profilbild
Av Kanel
Mobyn är nu levererad till sina ägare! Tror att de kommer använda den, hoppas det. Jag visade noga hur den ska sitta och allt - vad mer kan man göra? Jo de fick ju sjalbarns-visitkort också förstås! :wink: Natur är en vacker sjal, diskret, men vacker. (Och jösses så rörd jag blev av att få bära en tvåveckors bebbe i trikåsjal, jag började nästan lipa :shock: :D )
Användarens profilbild
Av Mia
:D
Ja men det är ju underbart!!
Jag blir rörd av att läsa om det... *lite crazy* :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Panakeia
persaonligen är jag ju svag för rött, men om man vil lha lite mer sdiskret så är väl blossom el.naturvit bra, och ur kräksynpunkt som påpekats...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?