Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blackbabe
Gäller samma princip på ringsjalar som för långsjalar, dvs att de lite tjockare avlastar bättre?
Användarens profilbild
Av frida
Nja, nej, ungefär tycker jag. Vikten är på axeln och runt ryggen oavsett så det är mer känsla. En tjockare (typ hoppis)känns stadigare på nåt sätt (tänk korsett men bekväm) En tunnare (ringo) är lättare att finjustera runt barnet. En riktigt tunn blir lätt att tyget korvar ihop sig och inte håller sig utbrett. Å andra sidan har det nog med tygval att göra, jag har en hemsydd jättetunn som sitter som ett skinn och är väldigt skön (hm den var det länge sedan jag använde, dags att ta fram)
:blahblah:
Användarens profilbild
Av Blackbabe
frida skrev:Nja, nej, ungefär tycker jag. Vikten är på axeln och runt ryggen oavsett så det är mer känsla. En tjockare (typ hoppis)känns stadigare på nåt sätt (tänk korsett men bekväm) En tunnare (ringo) är lättare att finjustera runt barnet. En riktigt tunn blir lätt att tyget korvar ihop sig och inte håller sig utbrett. Å andra sidan har det nog med tygval att göra, jag har en hemsydd jättetunn som sitter som ett skinn och är väldigt skön (hm den var det länge sedan jag använde, dags att ta fram)
:blahblah:
Är det mimmis du menar med hemsydd? jag har den nu som ringsjal och jag tycker den är toppen. Därför undrar jag om en tjockade avlastar bättre om man vill bära lite längre i ringsjal utan att ha med långsjal eller sele.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?