Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
Hade tänkt investera i en trikåsjal till nästa bebis (som förväntas komma i augusti), men nu har jag blivit otroligt sugen på en Gauze (den skrynkliga alltså, inte fleecesjalen) som verkar så otroligt skön och smidig. Den verkar ju också kunna användas längre än en trikåsjal (kanske inte på vintern dock). Någon som hur det är att bära nyfödd i en Gauze?
Användarens profilbild
Av Mia
Den är ju inte mjuk som en trikåsjal..
Nä skulle jag välja mellan en trikåsjal och en Gauze till nyfödd så blir det en trikåsjal! Men båda är ju inte fel :wink:
Jag bar Nemo ganska ofta naken i sjalen när han var liten och det känns Gauzen för hård för, fast dfet tycker jag Alla vävda sjalar är för hårda för... Men det är väl en smaksak. Och har man använt trikåsjal till nyfödd så finns det faktiskt inget som slår det även fast vissa klarat sig utan.. (men då har de nog inte ägt en trikåsjal från början heller :wink: )
Användarens profilbild
Av annikar
Gauzen är tunn och lättknuten, väldigt lätt att lära sig knyta vävd långsjal med. Men den är inte alls lika mjuk som en trikå.
Men om jag bara skulle köpa EN sjal skulle jag nog faktiskt satsa på en gauze, den har som sagt betydligt längre användningstid... Jag använde bara min pikku ruu i 3 månader till Samuel(då vägde han typ 7 kg). Så nu när jag har lärt mig knyta långsjal skulle jag kunna tänka mig att helt skippa trikåsjal om det blir en bebis till.

Men jag vet att de flesta föredrar trikå i början. Har du råd skulle jag säga: köp en begagnad trikå och en ny gauze, det är ju alltid kul med variation :twisted: :D
Användarens profilbild
Av Groover
Tack för svar! Hm, det blir väl som jag tänkt från början - en trikåsjal. Men jag måste ju ha en Gauze också...och en didy... och en... :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Groover skrev:Tack för svar! Hm, det blir väl som jag tänkt från början - en trikåsjal. Men jag måste ju ha en Gauze också...och en didy... och en... :wink:
Ja det blir väldigt många, väldigt lätt... :oops: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?