Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Gille
Av min svägerska har jag fått något som jag tror är en Maya Wrap Pouch. Det finns dragkedjor... Vad är dem till? Hur tight skall den bäras?
Användarens profilbild
Av Jennelii
Här är min gamla:

Bild

Jag har för mig att dragkedjorna (knapparna (?) minns inte hur den såg ut) var till för att förminska/förstora så den blev lagom i storleken. Den ska nog sitta ganska tight så att det känns bra =)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jennelii skrev:Jag har för mig att dragkedjorna (knapparna (?) minns inte hur den såg ut) var till för att förminska/förstora så den blev lagom i storleken. Den ska nog sitta ganska tight så att det känns bra =)
Just så 8)

Här finns tillverkarens instruktioner (både pouch och sling): http://www.mayawrap.com/u_maya_wrap_101.php#

Instruktioner för just MayaWrapPouch finns här: http://www.mayawrap.com/instructions/ad ... ctions.pdf
Av alp
Hej! grattis till bärpåsen!

Med dragkedjorna justerar du storleken på bärpåsen så att den passar dig och ditt barn bäst. Tycker du att han lutar för mycket ut från din överkropp, dvs inte sitter tight nog utan att du måste hela tiden ha en arm bak ryggen så gör du påsen en storlek eller två mindre och provar igen.

Sitter ni så tight så där är nästan ingen plats alls mellan dig och barnet så gör du den en storlek större. En hands bredd ska du få emellan minst mellan dig och ditt barn om du bär sittandes på höften. Jag har alltid lite mer men det är vilket du tycker känns bäst.

Ett litet barn som inte sitter själv utan stöd behöver sitta "tightare" än ett äldre barn

Återkom om du behöver mer hjälp!

Annsofi
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?