Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
AnKa - du verkar sy sjalar på löpande band! :D Är mäkta imponerad. Ska nog hejda mig lite i mitt sjalköpande, ganska lätt gjort eftersom det är tomt på bankkontot nu. En bärpåse...hm.....kanske vi ska få till den där tygäffarsträffen snart :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Lin skrev:Jag har tyvärr inte tillfrisknat än... :wink:
Just nu är jag på g att köpa en Krustistel också, så att maken och jag kan bära båda barnen i Ringo samtidigt! :D
Du är förlåten, har man två så små barn, så måste man ju har fler bärverktyg, än om man bara har ett barn. :wink:

Men hur blev det med easycare-sjalen?
Användarens profilbild
Av Ester
Lin skrev:
Easycare-sjalen är snart på väg ner till mig från Småfolket!!! :D
åååhhh!
Vilken färg blev det?
Användarens profilbild
Av KATARINA
Elin skrev:men jaha...då vet jag ju inte alls dårå
:roll: .......
Jag personligen gillar pouchen bättre än ringsjal, fast jag har ju inte provat Ringo. Sedan finns det ju Brazil bärpåse också som jag inte testat ännu. Den har ju dragsko som inte pouchen har men man kan inte ändra storleken på den som på MWP. Anna har väl den och Kristina kanske också har testat den?
Användarens profilbild
Av Bella
Elin skrev:AnKa - du verkar sy sjalar på löpande band! :D Är mäkta imponerad. Ska nog hejda mig lite i mitt sjalköpande, ganska lätt gjort eftersom det är tomt på bankkontot nu. En bärpåse...hm.....kanske vi ska få till den där tygäffarsträffen snart :wink:
Vet du vad Elin - jag kan sy bärpåse åt dig om du vill.
Antingen köper du tyg i Sumpan eller något superbilligt på IKEA. Sen tar vi ett par timmar med fika och symaskin hemma hos mig. På den tiden hinner vi göra massor av bärpåsar, förutsatt att din lillstumpa är vaken så att ni hinner prova in dem.
Användarens profilbild
Av Kristina
håller med Bella, sy en bärpåse. Jag sydde en jättemysig i bomullsflanell som faktiskt är skönare än mayan eftersom den passar mig perfekt! och bomullsflanell är helt perfekt att sy bärpåse av.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Har du provat Brazil bärpåse, är lite sugen på den :) Vilket mönster har ni förresten använt till bärpåse?
Användarens profilbild
Av Kristina
Nä, jag har inte det, eller provat har jag, men bara typ 5 minuter. Jag gick lite efter mönstret som finns på ABC nättidning (kan rota fram länk om du inte hittar) och lite efter hur min maya ser ut, bl.a. är den bredare än vad som anges på ABC.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?