Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Det är några här inne som haft/har den. Jag har bara kollat på Helens (dvs babyheavens) sele. Den är snygg men jag vet inte om den verkar vara så där jätte stabil (fast de är ju inte en mt heller).
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har haft den. Och jag skulle säga att den passar bäst till ett lite mindre barn. Den är väldigt nätt i utformandet och jag använde den en hel del när Vilgot var runt 1-3 månader har jag för mig. Sittytan är dessutom smalare och axelbanden är lite smalare oxå.
I denna tråden har jag svarat på lite frågor om yamon.
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... light=yamo
Har dock ingen bild på när jag bär Vilgot i den men här är en bild när jag var gravid och bärde Melwin som då var c:a 20 månader.
Bild
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Aha, tack. Den ser ju ut att påminna om Becon men det gör den alltså inte. Synd, jagar en 4th gen o de är ju svåra att få loss... :( tänkte denna kunde vara ett alternativ. Då glömmer jag det!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hs Bobbo skrev:Aha, tack. Den ser ju ut att påminna om Becon men det gör den alltså inte. Synd, jagar en 4th gen o de är ju svåra att få loss... :( tänkte denna kunde vara ett alternativ. Då glömmer jag det!
Fast då tycker jag nog att du ska satsa på en angelpack. Den tycker jag påminner mer om becon och jag har nu både en beco eller snarare 2st :oops: och en angelpack och jag föredrar faktist angelpacken och becosarna används inte så flitigt. :roll:
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
mammahappy skrev:
Hs Bobbo skrev:Aha, tack. Den ser ju ut att påminna om Becon men det gör den alltså inte. Synd, jagar en 4th gen o de är ju svåra att få loss... :( tänkte denna kunde vara ett alternativ. Då glömmer jag det!
Fast då tycker jag nog att du ska satsa på en angelpack. Den tycker jag påminner mer om becon och jag har nu både en beco eller snarare 2st :oops: och en angelpack och jag föredrar faktist angelpacken och becosarna används inte så flitigt. :roll:
Aha - då måste jag kika på en sån. Tack för tipset! Jag har ju 2 st Butterflies men medan de varit på rep i USA har jag lånat en 4th gen o trivs mkt bättre med den... :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?