Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
Jag är sugen på en av de nya hoppediz "light" som ska vara tunnare än vanliga. Eftersom jag är fullständigt novis på det här så undrar jag om det är någon av er lite mer vana som har provat dessa och kan våga er på en jämförelse mellan dem och en vanlig hoppediz?
Användarens profilbild
Av Elflin
Tack! Skrev frågan där med och hoppas att de kan svara...
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har testat och jag tycker att de är likvärdiga i avlastning men betydligt tunnare :D . jag bar 10kg-bebis på ryggen i ett par timmar när jag testade den.

(liten varning för att jag är partisk eftersom jag kommer sälja dem när de kommer, men jag bestämde mig för att ta in dem efter att jag provat)
Användarens profilbild
Av Nova
Kommer de att komma i alla färger så småningom?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Nova skrev:Kommer de att komma i alla färger så småningom?
det är lite oklart ännu, det beror nog på hur bra de säljer.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Har också haft förmånen att titta närmare på och prova de tunna Hoppediz-sjalarna. Tycker de är ordentligt stadiga - jämfört med de andra vävda Hoppediz avlastningsmässigt likvärdiga samtidigt som de är betydligt tunnare. Vävsättet är detsamma men det är tunnare trådar i de nya supertunna sjalarna.

Jag får väl dock också anses som partisk eftersom jag kommer sälja Hoppediz tunna vävda bärsjalar 8) :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
varför skulle någon välja den tjocka varianten om den tunna är lika bra? kommer dom sluta med den tjocka? mystiken tätnar...
Användarens profilbild
Av Scharlott
SQ skrev:Kommer Miami? Har de ficka?
De tunna har ficka precis som de "klassiska" Hoppediz. Miami kommer inte i denna omgången av färger.
Användarens profilbild
Av Monique29
När kommer denna hoppe att säljas ungefär diddeldi?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Monique29 skrev:När kommer denna hoppe att säljas ungefär diddeldi?
typ inom ett par veckor hoppas vi på :wink:
Användarens profilbild
Av Monique29
Nice :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?