Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Barnet kommer i maj (hoppas jag då förra kom i 31+2)...

Funderingar:

* Sino, svart eller röd - Smalare än Pikku-Ruun jag har och stadigare. 30 cm smalare än P-R
* Tricot-Slen, Svart, Röd, Lime eller Orange - Fina färger
* Pikku-Ruu, röd - Har jag i dagsläget
* Calin Bleu Gauze, ljus beige? - Bred? Ser tunn och mjuk ut i sommarsolen.

Vill ha en Sino för de verkar smala och jag vill ha en smal sjal.
Vill ha en röd och en svart sjal - är det bra när man har en såpass liten?

Summa: Svart Sino, Röd Tricot-Slen, ljus Calin? Bra garderob? För många? Reflektioner....?
Användarens profilbild
Av April
Jag har ju tänkt mig en Sino. Jag hopppas på att det hinner komma lite andra färger innan sommaren :-D

Kram
Av ansve9
Sinon är underbar! Provat en gång och ville ha direkt, trots att jag verkligen inte behöver en elastiskt egentligen. Jag kunde utan vidare bära min store lille bäbis (8 kg) i den. Du blir nog absolut inte besviken. Svart är ju oxo bra och diskret färg! :)
Användarens profilbild
Av Aurian
April skrev:Jag har ju tänkt mig en Sino. Jag hopppas på att det hinner komma lite andra färger innan sommaren :-D

Kram
Jag mailade med Ulla förra veckan som sa att SINO ska komma i alla RINGO färgerna i mitten på mars!
Användarens profilbild
Av Scharlott
naimiez skrev:* Calin Bleu Gauze, ljus beige? - Bred? Ser tunn och mjuk ut i sommarsolen.
Calin Bleu gauzesjal är en underbart tunn, mjuk och härlig långsjal! Den passar bra både till små bebisar och lite större barn. Dessutom en perfekt sommarsjal! Sjalen som är naturligt "skrynklig" är 70 cm bred osträckt och 80 cm sträckt samt 5m lång. Finns många fina färger att välja bland :D

Läs gärna mer här (tidigare inlägg på Sjalbarn).

*med risk att anses vara partisk eftersom jag säljer gauzesjalen :wink: *
Av annaasa
Jag har en Tricot-slen och kan verkligen rekommendera den. Så mjuk och gosig. Den är förhållandevis smal, åtminstone smalare än Moby Wrap och Baby Bundler som jag har jämfört med.
Användarens profilbild
Av Ester
Åh jag tycker också det är sååå svårt!

Jag har också en pikkuruu - snyggt olivgrön...

men drömmer om
*en sino krustistel
*en hug-a-bub mocca/hassel
*en calin Bleu oliv eller kanske nån annan färg.....

kan man ha 4 trikåsjalar var frågan.... :roll: :roll:

jag vet inte men jag hoppas det...... :oops:
Användarens profilbild
Av Tabby
Tänk en Sino i Förjätmigej....dräggel :-)
Användarens profilbild
Av naimiez
Tabby skrev:Tänk en Sino i Förjätmigej....dräggel :-)
Du får väl köpa en på mässan då ;-) Kommer i alla färger i mars och mässan är ju i april så hon borde ha dem då....
Användarens profilbild
Av sus
naimiez skrev:Vill ha en röd och en svart sjal - är det bra när man har en såpass liten?
Jag hade en svart moby till Majken och det funkade jättebra trots att hon var en riktigt kräkbebis, torkade bara bort de värsta kräkfläckarna och tvättade när den blev för fläckig om det var det du tänkte på. Eller tänkte du på att det blir varmt med en mörk färg på sommaren???
naimiez skrev: Summa: Svart Sino, Röd Tricot-Slen, ljus Calin? Bra garderob? För många? Reflektioner....?
Kan man ha för många sjalar? :lol:
Användarens profilbild
Av naimiez
sus skrev:Jag hade en svart moby till Majken och det funkade jättebra trots att hon var en riktigt kräkbebis, torkade bara bort de värsta kräkfläckarna och tvättade när den blev för fläckig om det var det du tänkte på. Eller tänkte du på att det blir varmt med en mörk färg på sommaren???
Både och, för varmt? Tvättas ofta?
sus skrev:Kan man ha för många sjalar? :lol:
Givetvis inte! :-D
Användarens profilbild
Av Tabby
Naimez, jo jag har funderat på det. Hoppas jag bara pallar att vanka runt någon dag innan BF, fast blir det som förra gången så dröjer det ett bra tag innan ungen pluppar ut :-)
Användarens profilbild
Av naimiez
Tabby skrev:Naimez, jo jag har funderat på det. Hoppas jag bara pallar att vanka runt någon dag innan BF, fast blir det som förra gången så dröjer det ett bra tag innan ungen pluppar ut :-)
Annars får vi väl handla för dig! :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?