Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej! Har nog bestämt mig för en vävd bärsjal som jag kan ha lite längre. Men nu är ju frågan vilken sort!
Har inga butiker in närheten så jag måste förlita mig på internet. Ingen runt om som har sjal heller!
Vad rekomenderar ni?
Ska ha barn i juli, och vill kunna använda sjalen länge!
Av sjaltokan
Bissa skrev:kolla in under säljes här på forumet. begagnade sjalar är mjukare än nya och lite billigare :tumup:
:iagree:

Och välj en du tycker om färgmässigt, då kommer du använda den..
Användarens profilbild
Av LillaG
Definiera länge.

Jag hade utan tvekan valt en tunn trikåsjal om jag skulle ha barn mitt i sommaren.
Det är sååå mycket mysigare & mjukare med trikåsjal till bäbis än vävd.
När du sen går över till vävd är väldigt olika & beror på hur mycket barnet väger.
Min kompis bär sin ettåring som är liten till växten fortfarande i sin Moby.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
thowida skrev:
Bissa skrev:kolla in under säljes här på forumet. begagnade sjalar är mjukare än nya och lite billigare :tumup:

Och välj en du tycker om färgmässigt, då kommer du använda den..

Min första sjal var en Storchenwiege, jag har 2 stycken Leo fortfarande (trots att jag inte bär längre, men jag hoppas på syskonbarn 8) ). Jag upplever Storchenwiege som en bra nybörjarsjal, "förlåtande" på något sätt. Funkar bra även om inte knytningen blir 100%. Gauzen är ju tunnare, jag har en gammal skrynklig och den avlastar väldigt bra den också.
Användarens profilbild
Av Eaive1
Rekommenderar en Sino i ljus färg :D stadig och tunn, och jätte mysig till nyföding
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?