Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smultron
Ska tvätta min nya gauze men fattar inte om jag ska använda tvättmedel eller inte första ggn??
Av anna m
Första gången du tvättar gåsen gör du det i 90 grader har jag för mig... med tvättmedel. Sen är det 30 grader därefter... i alla fall med min skrynkliga azur som jag hade.
Av Summer@work
Oj, jag tvättade 2ggr i 40 grader med tvättmedel. Jag undrar om det inte är olika med dom gamla och dom nyaste? Stod nog 40 grader och att dom skulle tvättas innan användning och sköljvattnet skulle vara klart.
Av eamane
Tvättade min oxå i 40 grader och med lite tvättmedel nu första ggn och sköljde rejält!
Av puh
Jag har en ny och där stod det 30 eller 40 grader och att man inte ska torktumla. Självklart inga blekmedel - men det kanske inte behövs sägas :)

Däremot stod det ingenting om att vattnet skulle vara klart? Summer@work: Var har du läst det?? *nyfiken*
Av Summer@work
puh skrev:Jag har en ny och där stod det 30 eller 40 grader och att man inte ska torktumla. Självklart inga blekmedel - men det kanske inte behövs sägas :)

Däremot stod det ingenting om att vattnet skulle vara klart? Summer@work: Var har du läst det?? *nyfiken*
På påsen den levererades i var det en klistrad lapp med den informationen. Jag förstod inte riktigt hur jag skulle kunna se det och körde den två gånger istället... :D
Användarens profilbild
Av Smultron
det stod bara en vit lapp på påsen att den ska tvättas i 40 grader och att vattnet ska vara klart. Men då tvättar jag den med lite tvättmedel också... =)
Av puh
Summer@work skrev:
puh skrev:Jag har en ny och där stod det 30 eller 40 grader och att man inte ska torktumla. Självklart inga blekmedel - men det kanske inte behövs sägas :)

På påsen den levererades i var det en klistrad lapp med den informationen. Jag förstod inte riktigt hur jag skulle kunna se det och körde den två gånger istället... :D
Jag slet nog bara upp påsen glatt och fort, för någon lapp hann jag inte se... :roll: Men det gick ju bra ändå och att kolla om vattnet var klart hade jag knappast kunnat göra ändå?! Men jag körde dubbla sköljningar, det gör jag på allt som är skruttans :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?