Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag vill bära min bäbis i sjal, det ser så mysigt ut och dessutom skönt. Leia är en liten famnbäbis så jag har redan efter tre veckor ont i både axlar och korsrygg...

Jag har fastnat för en gauze i skrynkligt tyg chokladfärg. Är den bra till en nybörjare?? Först tänkte jag mig en trikåsjal, men jag har lite problem med ryggen och axlarna och är rädd för att det blir för "svajigt". Jag behöver stadga.

Vi har just köpt en Manduca i natur som vi ska bära i, men jag är sååå sugen på en sjal oxå efter att ha surfat här några dagar.

Vad tycker ni??
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag har precis fått hem min chokladgauze och har inte testat den med bebis i än, men den är helt underbar! Lättknuten, snygg och skön! Bor du i närheten av någon som har en sådan så att du kan få känna på den och provknyta?
Användarens profilbild
Av karro54
Jag bor i Örebro. Jag ska kolla om någon bor i närheten och har en sån...

År det stor skillnad på den släta och den skrynkliga??
Användarens profilbild
Av milimani
Min första långsjal var en skrynklig chokladgås! Tycker att det är den lättaste sjalen att knyta av alla sjalar jag testat (måånga) och även om trikåsjal är gosig till nyfödd så har jag använt gåsen sen start. Använder man den mycket så blir den jättemjuk.
Användarens profilbild
Av karro54
Då köper jag en sån jag tycker den är så jätefin! :heart:

Det ska bli så mysigt att få bära bäbis så nära. Jag önskar att jag hade en sjal till sonen, även fast jag inte har någon än, men då vågade jag inte riktigt...
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Vad spännande! Det är kul att köpa nya sjalar! :) Skriv och berätta vad du tycker om den sen!

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?