Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
Egentligen gillar jag inte trikåsjalar. Tror jag :roll: Jag har bara en pikku ruu och den blev svajig redan efter 2 månader.

Men nu såg jag en superfin förra veckan på Skansen (det kan ha varit Puppan???) Den var brun med vita eller beiga overlockade kanter. Är det nån som vet vilken sjal det kan ha varit?

Vilka andra trikåsjalar finns i mörkbrunt? Helst tunn men stadig.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
balibabystretch slår alla andra trikåsjalar, tunn, stadig och snygg!
Användarens profilbild
Av melon
Mam eco är en väldigt stadig sjal. Dante 11 månader och drygt 8 kg sitter fortfarande bra i den. Ganska sval är den också :wink: Och just det, den finns i brunt med.
Användarens profilbild
Av annikar
Sannasmamma skrev:balibabystretch slår alla andra trikåsjalar, tunn, stadig och snygg!
Det låter ju bra. Eller dåligt för plånboken... Fast jag måste nog fundera lite. Jag har ju en brun gås också, man kanske inte behöver två bruna sjalar.

Och mam eco också... Fast den är lite melerad i färgen, eller hur? Det är jag inte så förtjust i...
Användarens profilbild
Av Zalli
Jag har precis köpt en brun Moby-D. Det är ju en brun trikåsjal med brun handvävd panel. Skitnygg! Och bara 450 spänn :D

Bild

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?