Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Är sjalnybörjare som har lite dålig rygg, vill bära min minsta som är två månader. Har ni några tips till mig?
En sjal som inte är för varm på sommaren, en som är smidig att ha med sig i väskan och ganska lätt knyten är önskemålen.

Tacksam för tips! :)
Användarens profilbild
Av Kusmi
Låter som det är en Gauze du behöver. Det är inte den mäst avlastande, men den är sval och härlig!
Användarens profilbild
Av jag71
eller en mimmis krinklade. Minst lika sval, tar ingen plats, lätt knute och bara underbar.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Skulle också vilja rekommendera en vävd bärsjal med tanke på att du skriver att du har lite dålig rygg. Eftersom du vill ha en sval bärsjal så skulle jag rekommendera någon av de tunna vävda - de är svala, lättknutna och tar lite plats i väskan 8)

Själv bar jag ynste sonen mycket i vår gauze våren/sommaren innan han skulle fylla 1 år och vi är mycket nöjda (men får väl dock numera anses lite partiska :wink:). Vill du ha opartiska omdömen om de olika bärsjalarna kolla gärna in på sjalrecensionerna för vävda bärsjalar här på SjalBarn: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewforum.php?f=45
Av Lokatt
Tack för era tips! Ska kolla närmare på dom. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?