Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Rota
Jag är sugen på en vävd långsjal men vill inte förhasta mig.
Min kille är tre månader och väger redan åtta kilo. Han sover helst själv i sin spjälsäng. Jag vill att han fortsätter med det, men tanken med min sjal är att han ska kunna komma upp och se vad jag gör. Jag vill helst ha honom på ryggen när jag lagar mat och så. Nu ligger han på mage på diskbänken och det känns livsfarligt...

Tycker sjalar är snyggare än selar, men kanske är det typ en Ergo jag ska satsa på...

Vill gärna ha hjälp.
Användarens profilbild
Av jag71
Vart bor du? Bor du i närheten av mig så kom hit när vi har storsjaltärff och prova lite (eller så kommer du när du vill och har tid). Mitt förslag är också att ta en sjal du tycker är snygg.
Av Rota
tack för svaren. bor i göteborg. ska leta upp en storsjalträff. nu är jag mest inne på en calin bleu gauze. Men det har jag läst mig till. Vilket härligt råd att gå på utseendet. Nu ska jag bara ut och "njutleta"
Användarens profilbild
Av jag71
Pojken din är tre månader du hinner byta sjal många gånger om du inte skulle hitta den bästa sjalen direkt. Jag har haft några stycken och det är ju så att dem sjalarna som går i brunafärger använder jag mest dem andra blir liksom reservsjalar och det är inget kul (ja easycare norrsken som jag hade användes också) Sen att maninte kan ha fjorton olika bruna sjalar är ju en annan sak. Sjalen syns ju så det blir som ett klädesplagg.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Rota skrev:tack för svaren. bor i göteborg. ska leta upp en storsjalträff. nu är jag mest inne på en calin bleu gauze. Men det har jag läst mig till. Vilket härligt råd att gå på utseendet. Nu ska jag bara ut och "njutleta"
Finns många bra vävda bärsjalar att välja mellan. Eftersom man använder sjalen mycket tycker jag också du skall välja en färg som du gillar :D

Själv bar jag J mycket i Calin Bleu gauze och tycker de är jättehärliga. Fast jag anses väl som partisk :wink: Hur som helst så finns de i många olika färger så det är lätt att hitta sin favortitfärg 8)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?