Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinkerbell
Jag ska köpa sjal för första gången och har bestämt mig för en Babybundler. Den verkar mysig till nyfödda och någorlunda enkel att lära sig knyta.
MEN det jag inte kan bestämma är längden!? 5,1 eller 5,4m?
Jag är 170 cm och min man är 180 cm och vi kommer nog att använda sjalen båda två.
Jag har problem med värk i axlar och rygg, är det mer avlastande med nån av längderna?
Andra fördelar/nackdelar?

Mycket tacksam för goda råd av BaBu-erfarna! :)
Användarens profilbild
Av Helena
Mest avlastande för ryggen är om man kan knyta sjalen fram på magen tycker jag. Jag är 1,60 och jag kunde knyta fram på magen med min 5,4 Babybundler, och ändå blev det mycket tyg över. Så skulle jag köpa en Babybundler idag, så skulle jag köpa en 5,1. Om du inte är väldigt stor för övrigt, så kommer nog en 5,1 att räcka. De töjer sig rätt mycket.
Fast annars så kan du ju kanske klippa av en bit, ifall du tycker att 5,4 blir för långt. Kanske bäst att ta 5,4 iallafall då, eftersom din man också tänker bära.
Användarens profilbild
Av Alven
Det beror nog snarare på vikt än längd... Jag är 174 cm och smal, och för mig räcker 4,6 meter till alla knytningar så jag hade valt 5,1 meter. Men jag knöt på min sjal på en ganska kraftig men kort tjej och det räckte INTE till att knyta fram....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?