Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anpa
HAr nu bestämt mig för en gås till sommaren/ våren. HAr funderat på en naturfärgad. DEssa är halvskrynkliga. Men den skrynkliga bruna är mycket snygg!!! Vilken är bäst för varma sommardagar??? Någon med erfarenhet?
Tacksam för svar!!!
Användarens profilbild
Av naimiez
Välj färg efter garderob....Mörk eller ljus spelar inte någon större roll.....i varmare länder går de ju i svarta kläder....
Användarens profilbild
Av milimani
Jag älskar min skynkliga bruna. Sval, mjuk och underbar :loving:
Användarens profilbild
Av Elinea
Ta den du tycker är snyggast. Själv hade jag absolut valt den bruna.
Användarens profilbild
Av jag71
anpa skrev:Ja, den bruna är snyggare, men den naturfärgade är säkert svalare... Vad göra??
FUndera på om du inte ska köpa tyg hos mimmis och sy två mimmis krinklade istället. Jag läste någonstans att mimmis krinklade var svalare än gåsen. Jag älskar ju min mimmis och har i nte haft något behov av att ens tänka tanken på att prova en gås för jag har redan en underbar, sval, tar ingen plats, skrynlig, brun, bra bärkomfort osv osv då jag har min mimmis krinklade.
Av anpa
Det lutar åt det!!! Mimmis verkar toppen. Ska nog beställa tyg.. Kanske redan idag :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Choklad eller orange tycker jag är snyggast!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?