Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Alltså... nu känner jag mig lite "lost" :oops:

Den "nya" Becon, kan man böra i den "från start"? Kommer barnet högre upp, så att de kan "se någonting" även när de är mindre?

Känner att jag måste få klarhet 8)

Kram
Användarens profilbild
Av Bina
Ja den har som en liten tygficka inuti som man kan sätta bebis i från start - för de lite äldre barnen ligger den "fickan" bara mot ryggen :D
Användarens profilbild
Av Clärchen
emmahawk skrev:what :shock: nu blev jag nyfiken 8)
:iagree: :babysits: ?
Användarens profilbild
Av Jolin
jag är inte så insatt i beco men har en kompis som skall ha barn snart som jag tror den skulle passa som hade BB förra gången.

Så jag undrar, vilken är den "nya"?
Av Jenny
Är det Butterfly:n?
Användarens profilbild
Av mammahappy
April
Har du något du vill berätta för oss eller?! :mitvit:
Av anpa
Manducan kan man ha från nyfödd! Fick hem min igår, helt suverän!!! Funkade lika bra till min 2-åring som till min 8-veckors! Mannen tyckte också om den!
Av Emmiez
här har ja hittat om den :)
http://tinytots.se/Article.aspx?cat=740

Inbyggt babyinlägg
Nu behövs inget separat babyinlägg för de riktigt små bebisarna. I Butterflyen finns ett inbyggt babyinlägg som gör det möjligt för er bebis att sitta högt upp i selen i en naturligt ergonomisk position. När barnet sedan växer och inte längre behöver inlägget så sätter man helt enkelt barnet utanför babyinlägget och låter inlägget ligga plant mot bebisens kropp.
Bild
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, precis, babyinlägget gör att babyn kommer lite högre upp. Det är också lite smalare mellan benen för att passa ett mindre barn. Fast bredare än de ser ut på den här bilden. Jag tror dockans ben är så stela att de drar ihop babyinlägget, medan ett litet barn som sitter tätt emot kroppen skulle få benen längre isär.
Användarens profilbild
Av Lovika
Någon som testat Becons babyinlägg till nyfödd? Fungerar det bra?
Användarens profilbild
Av Måsen
Apriiiil!!!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?