Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av *majblomman*
Hej!

Jag har en Beco BWD som jag köpte för en dryg månad sedan. Den är verkligen smidig och bra MEN....

När vi är ute och bär så går det absolut inte att använda huvudstödet när V sitter på ryggen. Överdelen på huvudstödet når inte längre än nacken typ. :? Känns detta igen? Lösning?

När jag bär V på ryggen inomhus, så skaver midjebältet prcis fram på höftbenskammen. Vadderingen tar liksom slut liiite för tidigt! Vad har ni andra för erfarenheter av det?
Hur är vadderingen på de andra Becosarna?

Annars så gillar jag verkligen min beco, men dessa två saker stööööör mig !
Av Tifflan
Jag har en beco 4:a. Jag fick oxå skav på höftkammen i början, det löste jag genom att flytta upp midjebältet i midjan istället för att ha det på höften. Sedan får man dra åt allt som går (och lite till) så att det sitter kvar.

Sitter inte nackstödet med kardborre? Det gör det på min så det går att reglera i höjdled.

När Dennis har somnat på ryggen har jag oftast bara dragit en halsduk bakom hans huvud, över mina axlar och sedan fäst den i axelbanden.
Det är ju hopplöst att använda huvudstödet om man inte har fixat det innan när de små liven stter på ryggen.
Av *majblomman*
fast jag tycker inte att den avlastar lika bra om man har den i midjan.... *hmmm*

på BWD så sätter man fast huvan med två tryckknappar inuti fickan på ryggplattan. det finns två olika höjdlägen, men det skiljer inte många centimetrar.
och man måste ha den fast _innan_ man slänger upp bebis på ryggen. annars går det absolut inte om man är själv ;)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?