Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Magda84
Jag har funderat på att köpa en ringsjal men behöver tips! Vilken modell är bäst, smidigast och mest värd pengarna? Köpa beg eller ny?

Jag kommer inte bära så hemskt länge i den, kortare stunder när jag inte orkar knyta den andra sjalen. Till brevlådan, in en sväng på affären...
Användarens profilbild
Av bellisbella
Har en rebozo ringsjal som jag är supernöjd med
Användarens profilbild
Av Isanna
Av de jag testat så har de som är gjorda av en diagonalvävd långsjal varit skönast. En ringis av en Easy, hoppe elere Didy skulle jag rekommendera. BB-sling är skön den med, men jag tyckte att ringarna var lite små. Ringon är superfin men inte så mjuk och mysig som jag vill ha dom.
Användarens profilbild
Av glis
Jag undrar också, fast för framtiden.
Hur är det, har en del sydda veck vid ringarna? Är det bättre?
Användarens profilbild
Av marlene
Det är en smaksak, vissa gillar vikning andra inte. Det bästa är om man kan prova.

Personligen så älskar jag min omsydda bärabarn som inte har nån vikning, det är den skönaste ringisen jag har provat
Användarens profilbild
Av sacha42
marlene skrev:
Personligen så älskar jag min omsydda bärabarn som inte har nån vikning, det är den skönaste ringisen jag har provat
samma här :D
Användarens profilbild
Av amöba
Av de ringsjalar jag har provat så föredrar jag min rebozo-ringsjal. Bara för att den är så lätt att justera. Jag har inte sytt veck. Eftersom den är tunn och följsam blir det inte bylsigt vid ringarna ändå.
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag gillar verkligen ringo. Jag har rätt smala axlar, så för mig är det bra med en vikning och ringovikningen ligger jättebra på mig.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?