Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aktuelle
en av mina vänner frågade mig om elastisk sjal, men jag har inga svar då jag inte använt en själv. Hon har en dotter som är ganska precis 4 mån nu och väger 5,5 kg, är det fortfarande bäst med en elastisk eller tror ni hon kommer behöva/vilja byta fort (tänkte på vikten..)

hon är nybörjare så det är väl kanske bäst med elastisk.. ? En sak till, vad kostar de elastiska som billigast och hon undrar om det går att köpa ett elastiskt tyg och använda istället (och blir det ens billigare)?
Av anna m
Ett stadigt trikåtyg kan hon ju köpa förstås.. vet inte om det blir billígare. Hon kan ju alltid köpa en begagnad trikåsjal. Det är så olika hur man vill bära därför är det bäst om man får prova innan man köper. Sjalträff helt enkelt.
Användarens profilbild
Av aktuelle
anna m skrev:Ett stadigt trikåtyg kan hon ju köpa förstås.. vet inte om det blir billígare. Hon kan ju alltid köpa en begagnad trikåsjal. Det är så olika hur man vill bära därför är det bäst om man får prova innan man köper. Sjalträff helt enkelt.
tyvärr dåligt med sådana här i stan :S
Jag har ju vävd långsjal som hon kan prova dock, men hon är mer inne på elastisk..

det är elastiskt tyg hon undrar om hon kan köpa..
Användarens profilbild
Av glis
Jag har en kompis som lyckades så det borde din kompis också göra.
Användarens profilbild
Av Helene
aktuelle skrev:
anna m skrev:Ett stadigt trikåtyg kan hon ju köpa förstås.. vet inte om det blir billígare. Hon kan ju alltid köpa en begagnad trikåsjal. Det är så olika hur man vill bära därför är det bäst om man får prova innan man köper. Sjalträff helt enkelt.
Jag har ju vävd långsjal som hon kan prova dock, men hon är mer inne på elastisk..

Men inte är det ju dåligt med sjalträffar i Luleå ju!!!
Användarens profilbild
Av aktuelle
Helene skrev:
aktuelle skrev:

jasså? har aldrig hittat något om någon träff :S
Av anna m
aktuelle skrev:
Helene skrev:
aktuelle skrev:

jasså? har aldrig hittat något om någon träff :S
Gå in på bärsjalsträffar! Luleborna är väldigt aktiva!!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Trikå som är bra att bära i är nog rätt dyr. Det går ju att köpa en beg sjal att testa med och så får man köpa fler när man bestämt sig för om det är något att fortsätta med (läs det blir lätt många fler :wink: )
Användarens profilbild
Av aktuelle
får säga åt henne att hon ska höra om någon kan visa en elastisk för henne... tänkte också att trikå nog kostar mer än en begagnad sjal. hittade en moby wrap för 250 som jag tipsade henne om, det är väl en okej sjal att börja med?
Användarens profilbild
Av jag71
JAg började ju bära Skrutt när han vägde ungefär runt fem kilo (tror jag det var) och jag började med en vävd just för att slippa lägga ut en massa pengar på något som hade kort användningstid. Tyckte inte det var allt för svårt att få till knytningarna (nu när jag tittar tillbaka så känns det somom det var väldigt enkelt men minnet har ju en såndär "glömmafort"-knapp som jag tror är utnyttjad när det gäller sjalar för så enkelt som jag minns att det var med sjal första gången kan det välinte ha varit?)
Användarens profilbild
Av aktuelle
jag71 skrev:JAg började ju bära Skrutt när han vägde ungefär runt fem kilo (tror jag det var) och jag började med en vävd just för att slippa lägga ut en massa pengar på något som hade kort användningstid. Tyckte inte det var allt för svårt att få till knytningarna (nu när jag tittar tillbaka så känns det somom det var väldigt enkelt men minnet har ju en såndär "glömmafort"-knapp som jag tror är utnyttjad när det gäller sjalar för så enkelt som jag minns att det var med sjal första gången kan det välinte ha varit?)
jag köpte också vävd, men hon verkar vilja ha en elastisk. Jag tycker inte det är svårt att knyta och har bara burit i sjal sedan början på februari :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Om hon vill ha en elastisk tycker jag du ska tipsa henne om att kolla vilka som är lite stadigare. Jag kunde bära min tjej i mam econ längre än tricot slen
Annars kan hon väl testa att knyta din och känna efter om det inte är en vävd hon vill ha :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?