Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

På senare tid är det flera runt omkring mig som börjat fråga om sjalar/bärande. men jag tycker att det är jättesvårt att veta vad som är bäst att rekomendera. Ofta ska det ju dessutom vara prisvärda alternativ.

Jag har ju själv inte provat så många olika sorter (hoppediz, bebina, didymos lite grann).
Min första var en Hoppediz. Jag tyckte i och för sig om den och att den avlastade bra, men ganska klumpig att hantera i vissa lägen, så jag vet inte om det är något jag vill rekomendera till andra.
Å andra sidan är det svårt att rekomendera något man själv inte provat.
:hmm:

Så...Vad brukar du rekomendera till någon som vill köpa sin första vävda sjal.
Speciellt om personen inte använt trikåsjal när barnet var litet.
Av Sofie
En som personen tycker är jättesnygg så den används mycket :wink:

annars om det är ett ganska litet barn tycker jag man kan gå på de mjukare som inte är jättetjocka, Indio och vad mer?
Användarens profilbild
Av Eld77
Amazonas Carry Sling och Bebina är båda tunna och mjuka från början, likaså de jaquardvävda Didysarna och Easycare. Annars borde det fungera med en välbegagnad tjockare sjal också.
Användarens profilbild
Av Bello
Eld77 skrev:Amazonas Carry Sling och Bebina är båda tunna och mjuka från början, likaså de jaquardvävda Didysarna och Easycare. Annars borde det fungera med en välbegagnad tjockare sjal också.
Amazonas carrysling är väl en av de som jag funderat på, men inte själv har någon erfarenhet av, men den verkar ju fått ganska bra på sjalrecensionerna.
Användarens profilbild
Av April
Bebina stjärntecken tycker jag är ett perfekt "mellanting". Smidig och lätt att hantera, mjuk som en trikåsjal (eller nästintill ;-)).

Kram
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Bello skrev:
Eld77 skrev:Amazonas Carry Sling och Bebina är båda tunna och mjuka från början, likaså de jaquardvävda Didysarna och Easycare. Annars borde det fungera med en välbegagnad tjockare sjal också.
Amazonas carrysling är väl en av de som jag funderat på, men inte själv har någon erfarenhet av, men den verkar ju fått ganska bra på sjalrecensionerna.
Du får väl hojta till om du tänker dyka upp på någon mer sjalträff så kan jag ta med en ACS som du kan känna på och testa om du vill. :wink:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag brukar hänvisa till sjalbarn och återförsäljarna här och föreslå att dom ska läsa recensionerna och kolla runt vilken sjal dom tycker är snyggast. Sen visar jag givetvis mina och dom får känna på dom. Är det en liten nyföding rekomenderar jag trikåsjal :).
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:Jag brukar hänvisa till sjalbarn och återförsäljarna här och föreslå att dom ska läsa recensionerna och kolla runt vilken sjal dom tycker är snyggast. Sen visar jag givetvis mina och dom får känna på dom. Är det en liten nyföding rekomenderar jag trikåsjal :).
Så gör jag med :!:

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?