Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ingrid
zero.sara skrev: Va fräckt att inte tala om varför de frågade en massa från början.
Jag håller helt med dig, jag tycker bättre om när man kör med öppna kort. Jag skulle nog ändå berätta vad jag visste och det skulle bli bättre eftersom jag då visste var de var ute efter.
Användarens profilbild
Av AnKa
Ingrid skrev:Men då hoppas jag att de hittar på något som är väldigt mycket enklare och smartare än Ergon, när det gäller att sätta upp på ryggen, så föraktfullt som de uttryckte sig om den Twisted Evil
Så det är svårt att sätta upp barnet på ryggen i Ergo :shock: Jo, om barnet protesterar vilt men annars tycker jag att det går snabbt och enkelt :D till skillnad från BabyBjörns knepiga sele med spännen och knappar :roll:
Ingrid skrev:
zero.sara skrev: Va fräckt att inte tala om varför de frågade en massa från början.
Jag håller helt med dig, jag tycker bättre om när man kör med öppna kort. Jag skulle nog ändå berätta vad jag visste och det skulle bli bättre eftersom jag då visste var de var ute efter.

Ja, du har ju inget att vinna på att dölja hur en bra sele är konstruerad. Om BabyBjörn skulle göra en ny och bra produkt är ju det jättebra för alla. Och du kunde ju kanske ta in den i ditt sortiment, men det tänkte de kanske inte på :?
Användarens profilbild
Av Ingrid
AnKa skrev: Ja, du har ju inget att vinna på att dölja hur en bra sele är konstruerad. Om BabyBjörn skulle göra en ny och bra produkt är ju det jättebra för alla. Och du kunde ju kanske ta in den i ditt sortiment, men det tänkte de kanske inte på :?
Ja, där slog du verkligen huvudet på spiken, AnKa! För det är precis det som är huvudkriteriet för de bärredskap jag tar in, att de är ergonomiska och praktiska (och så helst hälso- och miljövänliga och snygga också) både för barn och bärare. Sedan skiter jag faktiskt högaktningsfullt i vad det är för märke. :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?