Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
När jag läste sjalrecensionerna såg jag att Didysarna "inte är lika stadig som 70 cm sjalarna" eller hur det var, och hur är det med deras längder om man jämför med Hoppediz som är mitt rättesnöre?
Användarens profilbild
Av Eld77
Didy är 65 cm breda och längden brukar vara ganska precis den utskrivna plus 20 cm (en ände). Hoppediz är 70 cm bred och utskriven längd plus 40 cm (två ändar) och ofta lite till.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har faktiskt inte tänkt på att didymos-sjalarna skulle vara smalare - men då har jag å andra sidan inte jämfört dem sida vid sida med de andra heller - dock är min didy (Jim) stadigare än girasolen så ostadig skulle jag inte vilja kalla dem!

Va det gäller längden så är de ganska exakta, inte många extra cm där inte! Står det att sjalen ska vara 4,7 m så är den antagligen ganska exakt 4,7m efter tvätt också! (mätt på ena långsidan)
Hoppediz brukar väl kunna vara lite generösare, när det gäller längden, eller?
Användarens profilbild
Av Eld77
Kom på att jag borde skriva lite mer 8)

Didy finns i så många olika kvalitéer så det är svårt att säga något generellt om stadigheten. Jag tycker att de randiga (korskypertvävda) är lika stadiga som Hoppedizsjalarna. De jaquardvävda (mönstrade) didysarna är tunnare och kan möjligen kännas mindre stadiga än en rejäl Hoppe. Men jag tycker de är jättesköna, särskilt indiomönstret! ;)
Användarens profilbild
Av glis
Tack, ni har svarat precis rätt, jag är köpsugen...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?