Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Sambon har bara suttit och väntat på att Torkel ska bli gammal nog för att bäras i ERGO. Sambon bär ju mest i Baby björn och tycker inte den är riktit bekväm. Däremot så gillar han Ergon.
Nåja igår tyckte jag att vi kunde testa. Han tog på sig Ergon och jag stoppade ner Torkel. Det var verkligen på gänsen, men han kunde sitta i den. Torkel tyckte det var superhärligt och passade på att tugga Ergo nu när han var stor nog för det.
Torkel är 3,5 månader, men väldigt stor för sin ålder.

Nu ska babybjörn tvättas och packas ner för transport till stockholm till min bror och hans tjej. Lovade att de skulle få låna den. (Ska även sy en ringsjal åt dem som de kan få när deras lilla bebis föds.)
Användarens profilbild
Av Ester
Åhh ska testa ERGON snart igen Alice är 4½ månad men är lite för liten än......men jag längtar efter att plocka fram den ur garderoben.

undrar just vad sambon säger när han ser ytterligare en bär-grej komma fram ur garderoben... :oops:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Isa skrev:Åh, jag längtar tills vår dotter kan sitta i den nyinköpta ergon! Hon är 3 månader nu och väldigt stadig i kroppen, så vi tjuvstartar nog snart! :wink: Men annars är det väl 5 månader som gäller?
Jo jag tror det. Det stora problemet är att benen kan vara för korta. De måste ju räcka ut med så att knät går att böja. Gick Precis på Torkel. Stadig har han gämt varit.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Isa skrev:Det blir nog inga problem, min dotter är storväxt (precis som sin mor :oops: ) Hon behöver stl 74 nu när hon är tre månader fyllda!
Ungefär som Torkel då. Drar 74 i det mesta. Stora 68 går också bra.

Tycker det är hopplöst att hitta bra kläder i strl 74. Jag vill ha sparkbyxor med fötter för då vet jag att det inte blir glipor mellan byxor och strumpor när jag bär, men det är omöjligt att hitta i storlekar över 62. Så den vanligaste klädseln för Torkel blir body och strumpbyxor. Tyvärr är det inte så lätt att hitta neutrala strumpbyxor. Utan de mesta är med blommor, hjärtan och spets. Och jag tycker inte det riktigt passar till en kille.
Användarens profilbild
Av sus
Jag "tjuvstartade" med att sätta Majken i Sutemin också, hon var bara drygt 3 månader men också stor i växten. Däremot tycker jag att hon verkar bli tröttare av att sitta i den än isjalen, den ger ju inte stöd över hela kroppen som sjalen gör. Jag antar att det är likadant med ERGON.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?