Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ammari
Har försökt läst de tidigare inläggen om Mei Tai men hmm, jag fattar inte riktigt.

Alltså , ser alla mei tais likadana ut? Jag har en 12 månaders späd tjej som jag gärna vill börja bära på ryggen, men också på magen såklart. Kan jag då använda vilken mei tai som helst eller har de olika storlekar. Huvudstöd, finns det om barnet somnar??
Användarens profilbild
Av emelie
Nä, det finns ingen MT-standard på så sätt.
Alla MTs har inte huvudstöd, alla har inte lika långa band.
Man kan sy en egen efter eget önskemål eller köpa en som stämmer med det man vill ha.

Det finns massor av fina MTs, både företags. o privatsydda.

Prov att annonsera under Köpes här på Sjalbarn o skriv vad du är ute efter (huvudskydd, tex) så kanske du får napp på en snygg MT.
Användarens profilbild
Av Foxan
emelie skrev:Nä, det finns ingen MT-standard på så sätt.
Alla MTs har inte huvudstöd, alla har inte lika långa band.
Man kan sy en egen efter eget önskemål eller köpa en som stämmer med det man vill ha.

Det finns massor av fina MTs, både företags. o privatsydda.

Prov att annonsera under Köpes här på Sjalbarn o skriv vad du är ute efter (huvudskydd, tex) så kanske du får napp på en snygg MT.
:iagree:

Om du annonserar att du vill köpa en privatsydd, ange också din storlek och höjd. Kraftiga eller långa människor behöver minst 170 cm långa axelband.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?