Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Bombina
Ska köpa ergo, och har fastnat för färgen Cranberry. Två frågor:

1. På vissa bilder är den mer brun än röd. Men jag vill ha en som är mer röd/vinröd än brun. Gillar inte brunt. Vad säger ni om färgen, ni som sett den live?

2. Det var en tråd om att ergo cranberry hade dålig kvalitet? Nån som vet om det fortfarande är så eller om de bytte fabrik till slut?
Användarens profilbild
Av Helen
Bombina skrev:Ska köpa ergo, och har fastnat för färgen Cranberry. Två frågor:

1. På vissa bilder är den mer brun än röd. Men jag vill ha en som är mer röd/vinröd än brun. Gillar inte brunt. Vad säger ni om färgen, ni som sett den live?

2. Det var en tråd om att ergo cranberry hade dålig kvalitet? Nån som vet om det fortfarande är så eller om de bytte fabrik till slut?
Jag tycker den är mer vinröd än brun, men den är inte klar vinröd.
Jag skulle nog säga vinröd med en klutt brunt i = murrig vinröd.

Jag har inte märkt något av dålig kvalitet på cranberry.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag har inte heller märkt något av dålig kvalitet på cranberry.

Tycker också att cranberry är mer vinröd än brun. Tranbärsröd är förresten ett sätt att beskiva den :wink:
Här kommer en bild som i mitt tycke visar färgen bra:

Bild
Av Bombina
Ok tack för svar! Låter bra. Färgen låter som om jag gillar den och det är ju bra att åtminstone inte ni som själva säljer selen känner till nån dålig kvalitet. Det var i en lite äldre tråd från innan jul som problemet togs upp.

Men då så, då tror jag att jag slår till på en Cranberry, så fort jag får råd!

Förresten, Helen, jag har en pocketblöja (small) från babyheaven, som växtes ur och nu används som badbyxa, bomullspul tror jag det var, funkar helt perfekt! :P

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?