Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LindaW
Hej hej,
jag har bara vävda bärsjalar (en hoppiz och en stork) eftersom jag blev sjalare när min minsta var halvåret ungefär. Nu väntar vi trean och jag vill väldigt gärna ha en mjuk trikåsjal att börja med redan på BB typ. (Båda mina tidigare barn har varit väldigt glada i att bli burna så en sjal är verkligen ett måste här) Men jag är inne i djungeln och hoppas på lite bra tips på fina och bra mjuka sjalar. Helst med fina mönster om det finns.....eller är alla bara enfärgade?
Användarens profilbild
Av emelie
Jag hade en Moby Wrap när min lille var nyfödd.
De är ju enfärgade, men finns i fina färger.
Mobyn är mjuk o gosig, men tjockare än tex Sino.

Vill du ha med fina mönster så gillar jag Marimekkos trikåsjalar.
Av anna m
Alla är mjuka och gosiga. Vissa är tjocka och lite stadigare (moby, hoppediz) medan andra är tunnare och svalare (sino). Bäst tycker jag är att kika efter en som man tycker är riktigt snygg :)
Användarens profilbild
Av korell
Håller med. Leta efter ngt du verkligen gillar :) Bali baby stretch finns i massa fina mönster! Säljs på tex edenbaby.se
Användarens profilbild
Av Foxan
MobyD har fantastiskt snygga paneller på framsidan, MaM Eco har ny serie som heter Art - svarta sjalar med vit grafisk mönster.

Annars, om barnet kommer i slutet på våren - sommaren, köp inte TricotSlen eller Moby, det kan bli för varmt att bära i. Sino, BaliBabyStretch, Marimekko eller MaM Eco är tunnare och svalare.

Lycka till med att hitta rätt i djungeln! ;)
Av Bling
Jag har inte så stor erfarenhet, men har verkligen älskat min Hug-a-bub, nu har han blivit för tung. :purskis: De är två eller enfärgade, smidiga och bra om det är varmt.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?