Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det finns ju en sådan där liten ring som man ska kunna fästa becon i runt sin kropp när man inte bär, men jag förstår inte riktigt hur.
Användarens profilbild
Av sacha42
heu menar du nu :hmm:
jag rullar i hop den och fäster med den svarta lilla remmen som hänger i mitten med karborre och sen spänner jag den runt midjan :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
sacha42 skrev:heu menar du nu :hmm:
jag rullar i hop den och fäster med den svarta lilla remmen som hänger i mitten med karborre och sen spänner jag den runt midjan :roll:
Ja, jag menar den lilla ringen, jag bär alltid på ryggen, så jag ser aldrig hur jag ska göra, sedan när becon bara hänger. Någon kardborre har inte jag på min.
Senast redigerad av Helena den mån jan 28, 2008 22:34, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
Helena skrev:
sacha42 skrev:heu menar du nu :hmm:
Ja, jag menar den lilla ringen, jag bär alltid på ryggen, så jag ser aldrig hur jag ska göra, sedan när becon bara hänger.
snyrra runt så att selen är framåt så ser du ju :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, nu förstår jag, ska jag stoppa in axelbanden i det där bulliga paketet också då. :shock:
Användarens profilbild
Av sacha42
Helena skrev:Ja, nu förstår jag, ska jag stoppa in axelbanden i det där bulliga paketet också då. :shock:
ja jag gör det, först stoppar jag axelbanden mot sittdelen och sen rullar jag ihop allt med axelremmarna innuti. DEt blöir en rullle mot midjebältet. Fäster med de svarta banden med karborre.

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?