Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
4th - tycker den är enklare att spänna än BWD
Användarens profilbild
Av Nova
4th är enklare.

Undrar om inte Butterfly kommer den inte att vara mer lik 4th med den skillnaden
att den har en liten "inbyggd sittpåse" för en liten bebis. :mitvit:
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Okej, så båda ni gillar 4th bättre.. Intressant :roll: :D
Jag trodde alla verkade föredra BWDn för att den hade band/remmar som inte skavde vilket många verkade tycka att 4then har.. :hmm:

Jag tycker utifrån bilder att BWDn ser ut att avlasta bättre eftersom man kan knäppa remmarna sådär runt ryggen..
När jag bär i MT så gör jag alltid twist fram på och det såg ut som samma sak på BWDn ungefär?

Och Butterflyn kommer alltså typ att vara som 4thn men med möjlighet att bära bebis också i dendär insatsen som är insydd?
Användarens profilbild
Av Nova
ClaraochMeja skrev:
Och Butterflyn kommer alltså typ att vara som 4thn men med möjlighet att bära bebis också i dendär insatsen som är insydd?
Jupp, så verkar det iaf.
Kollar du på bilderna på hemsidan så ser banden ut att vara dragna på samma sätt som 4th.
Användarens profilbild
Av Nova
Bild
Användarens profilbild
Av ClaraochMeja
Det kanske skiljer något i längden eller var remmerna är fästa?
Användarens profilbild
Av Nova
ClaraochMeja skrev:Det kanske skiljer något i längden eller var remmerna är fästa?
Möjligt.
Kanske någon återförsäljare kan svara på?
Av Evangeline
Är det inte knixigt att knäppa remmen i bak (ryggen) när man satt barnet på plats frampå? Alltså själva spännet. Då måste man ju använda bara en hand till det, för att hålla den andra om barnet.
Användarens profilbild
Av Måsen
När jag bär på magen tycker jag att min BWD är suverän, men jag har inte lyckats så bra med att bära på ryggen med den. Däremot med 4th är det lätt att få till det på ryggen.

Japp, jag är stolt ägare till två Becos! :mrgreen:
Evangeline skrev:Är det inte knixigt att knäppa remmen i bak (ryggen) när man satt barnet på plats frampå? Alltså själva spännet. Då måste man ju använda bara en hand till det, för att hålla den andra om barnet.
När jag bär på magen så trär jag liksom på mig selen först med spännet mellan axelbanden knäppt.
Av stayinshape
Hej på er!

Jag har en av varje och gillar BWD bäst : )

Sitter stadigare och remmarna är skönare för bäraren.

Mvh En Stolt och Nyfiken Pappa
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?