Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sara B
Hej!
Jag är ny här, har just bestämt mig för att köpa en sjal. Bor just nu i England och har kollat efter sjalsäljare här på nätet och har nu hittat något som heter Calin Bleu http://www.calinbleu.com Är det någon som har testat denna? Den är gjord av linne-bomulls blandning, vad tror ni om kvaliteten? Det står att den har lagom giv för att ge stöd och bra passform, men jag hade tänkt mig en diagonalvävd tills jag såg denna. Det är ju så himla svårt att bestämma sig, hjälp!
Av Annsofi
Calin bleus sjalar är fina även de i linne. Den kan inte helt jämföras med en diagonalvävd men det är en bra avlastande sjal i ett tyg som är skönt även på sommaren. Kontakta henne och hör vilka som säljer den i London. Det finns säkert någon i London också annars vet jag att hennes olika sjalar finns för provning i Bristol. Du kan även hyra en calin bleu linne, fleece eller gauze sjal från försäljaren i Bristol och det är ett mycket prisvärt alternativ.
Vi planerar att ta hem linnesjalarna till våren, just nu har vi calin bleus fleecesjalar.
Användarens profilbild
Av Mia
Ägaren till Calinblleu bor i London vad jag vet!
/Londonbo
Användarens profilbild
Av zmurfan
Vi planerar att ta hem linnesjalarna till våren, just nu har vi calin bleus fleecesjalar.
;)
De kommer finnas i Umeå snart med.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jättesnygga! :twisted:
Och billiga! Strax över 500 kr enligt Forex (Gauze Olive). Ojojoj... Ska inte ska inte ska inte. *bingo bingo*
Av Annsofi
Ja Anne finns i London och sjalarna ligger också ute i Born butikerna som nu också finns i London. De kommer nog också snart att dyka upp på lite fler ställen om de inte redan gjort det. Jag vet inte i vilken omfattning Anne tar emot kunder i hemmet men det går säkert bra efter tidsbokning.
Användarens profilbild
Av Mia
Fleece sjalen är nu provad!
Den är kanon skön!
Mycket stadigare än alla elastiska jag provat!
Inte för varm, bara mjuk och go!
In love :wink:

Gauzewrapen är väldigt snygg och har ett jättefint fall. Den är tunn men stadig utan att bli helt stum. Det kommer garanterat att bli en sommarsjal i min garderob!!
Den tar inte mycket plats.
Fattar inte varför den inte nämns som bra sjal i varmare väder... Den är absolut en av de svalaste!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Mia skrev:Gauzewrapen är väldigt snygg och har ett jättefint fall. Den är tunn men stadig utan att bli helt stum. Det kommer garanterat att bli en sommarsjal i min garderob!!
Den tar inte mycket plats.
Fattar inte varför den inte nämns som bra sjal i varmare väder... Den är absolut en av de svalaste!
Den ser himla fin ut då man kollar på CalinBleus hemsida www.calinbleu.com :) Jag som älskar blått föll direkt för azure!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?