Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
På vilket sätt skiljer sig denna trikåsjal mot Moby, Ultimate Baby Wrap Minimundus, Hug-A-Bub , Baby Bundler...ja alla andra trikåsjalar?
Både kvalitetsmässigt och användarmässigt?
Användarens profilbild
Av April
Tyärr, har jag ingen aning... men jag är också nyfiken ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Alven
Erika har både moby och pikka ruu... Jag tycker hennes pikka ruu ser tunnare och smalare ut än mobyn, men hoppas hon svarar själv istället :D
Användarens profilbild
Av annamedsamuel
Jag har också för mig att Pikku-ruu är tunnare och den är ju 4,4 m. lång, lite kortare än de andra vad jag vet. Man får den i en påse, om man tycker det är viktigt. Vad jag minns är också Hug a bub smalare än de andra och har väl en ficka på mitten. Ultimate Baby Wrap har väl också en ficka och ringar att justera med? Moby wrap har avsmalnande ändar.
/Anna
www.smaknyten.se
Användarens profilbild
Av Helena
Om pikka-ruun är så kort, så är ju frågan om man kan knyta knuten på magen (något som jag tycker är rätt viktigt med trikåsjalar som stöd) och kan man inte det, så tycker jag att det är lite dumt. Fast den kanske töjer sig så mycket ändå så att man kan knyta på magen.
Användarens profilbild
Av Helena
Isa skrev:Jag har en Pikku-Ruu och trivs jättebra med den! Den är 4,4 m lång och mycket stretchig. Jag är ganska storväxt :oops: , så jag kan inte knyta på magen, men det gör inget för jag gillar ändå inte att vara inlindad i flera lager tyg. Dessutom är ändarna avsmalnande så knuten blir liten.
Det finns två tjocklekar på sjalen, varav jag har den tunnare. Påminner lite om tunt t-shirttyg skulle jag kunna beskriva det. Det enda minuset med sjalen är att kanterna gärna vill krulla sig lite.
Det kanske är skönt på sommaren med lite mindre tyg, och min babybundler på 5,4 var på tok för lång, fick ju sno tyget bak på ryggen igen när jag knutit fram. Men jag tycker att det är jätte bra med knuten under bebisens rumpa med trikåsjalar som inte är så stadiga i sig själva och så blir det mer stöd för ens rygg när man knyter fram tycker jag.
Användarens profilbild
Av Tabby
Tack för svar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?